pablo3d Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Witam wszystkich. Na forum jestem nowy, z grafiką 3d zacząłem zabawę nie tak dawno, a więc jestem laikiem w tych tematach. Niewątpliwie grafika 3d jest sprawą bardzo interesującą, zwłaszcza w programie 3d studio max jednak poszukiwanie za każdym razem odpowiedzi na jedno małe pytanie bywa bardzo czasochłonne. Postanowiłem więc dołączyć do Was z nadzieją, że po utracie kilku kęp włosów, kilku godzin klepania w google oraz obgryzieniu kompletu paznokci odpowiedź znajdę właśnie tutaj. Poszukuję odpowiedzi na zapewne proste dla Was pytanie, ale wierzcie mi na słowo, nie znalazłem nic w sieci. Google pokazuje tysiące wyników oczywiście, ale kolejne oglądanie książek, torrentów i tym podobnych już mnie zmęczyło. Być może nie jest to odpowiedni dział dla tego problemu, ale wydał mi się najbardziej zbliżony do tematu, którego poszukuję. Chodzi mi konkretnie o import materiałów do programu 3d studio. Posiadam pliki w rozszerzeniu *.mat. Pobrałem je z sieci, ale nie potrafię ich importować do biblioteki 3d studio. Mam dostęp do wersji 9 3ds max więc to w niej się bawię i właśnie w tej wersji chciałbym ten import wykonać. Bardzo proszę się nie śmiać, dopiero startuję z tym programem i wiem niewiele aczkolwiek nie jest to nic. Pozdrawiam serdecznie i liczę na pomoc. Paweł