Skocz do zawartości

Jak uzyskać przyzwoity dym? - pomóżcie.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grievous
Napisano

Witam. Planuje zrobić dłuższy filmik o tematyce wojennej, co za tym idzie bedzie dużo wybuchów, rakiet, ognia i dymu. i wlasnie z tym dymem problem. Chodzi mi o dym bez użycia takich efektów jak combustion, czy fume FX... Używając cząstek, motion blur, tekstur itp. Głównie dlatego że mam słabą maszynę. Chodzi mi o dym taki jak np. można spotkać w grach komputerowych. Podpowiedzcie jakieś dobre metody:)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Grievous
Napisano

Wielkie dzięki... bardzo mi to pomogło :) napotkałem tylko problem natury technicznej... nakładam teksture opacity na cząstki typu Facing, a mimo wszystko "kanciate" kwadratowe krawędzie pozostałej części powierzchni, gdzie tekstura opacity ma RGB 0 0 0 są widoczne... w niektórych ujęciach tego nie widać, ale czasem sie to rzuca w oczy. Wychodzi chmura lekko mlecznych kwadracików

Załączam obrazki:

 

Opisany efekt (szary dym lontu przed eksplozją):

dym1.jpg

 

Dym po eksplozji ciemny (normalny, odziwo):

dym2.jpg

 

dymy są wykluczone z oswietlenia sceny oprócz swiatla omni ustawionego na ambient i swiatla typu Skylight... Wszystko w scanline... Wszelkie pomysły na źródło problemu milewidziane:)... Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności