Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Planuje zrobić dłuższy filmik o tematyce wojennej, co za tym idzie bedzie dużo wybuchów, rakiet, ognia i dymu. i wlasnie z tym dymem problem. Chodzi mi o dym bez użycia takich efektów jak combustion, czy fume FX... Używając cząstek, motion blur, tekstur itp. Głównie dlatego że mam słabą maszynę. Chodzi mi o dym taki jak np. można spotkać w grach komputerowych. Podpowiedzcie jakieś dobre metody:)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wielkie dzięki... bardzo mi to pomogło :) napotkałem tylko problem natury technicznej... nakładam teksture opacity na cząstki typu Facing, a mimo wszystko "kanciate" kwadratowe krawędzie pozostałej części powierzchni, gdzie tekstura opacity ma RGB 0 0 0 są widoczne... w niektórych ujęciach tego nie widać, ale czasem sie to rzuca w oczy. Wychodzi chmura lekko mlecznych kwadracików

Załączam obrazki:

 

Opisany efekt (szary dym lontu przed eksplozją):

dym1.jpg

 

Dym po eksplozji ciemny (normalny, odziwo):

dym2.jpg

 

dymy są wykluczone z oswietlenia sceny oprócz swiatla omni ustawionego na ambient i swiatla typu Skylight... Wszystko w scanline... Wszelkie pomysły na źródło problemu milewidziane:)... Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności