Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam taki problem...

Jak zrobic, aby woda (powierzchnia water z reactora) reagowała (tzn. fale itp.) na czasteczki (particles). No bo na obiekty wymodelowane, z przypisana masa, to banal, a co do czasteczek to nie mam pojecia....

please help!

i z gory dziekuje :)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

napisz proszę jak bardzo ma reagować... czy tylko tworzyć ripple tak jak krople deszczu (wtedy textura) czy symulować pełną dynamikę... wtedy trzeba będzie zamieszać...

Napisano

jeśli tylko ripple to wystarczy Ci tekstura proceduralna... studio blur wypuściło taką darmową o ile się nie mylę... sama zczytuje punkty styku i tworzy promieniście rozchodzące się okręgi....

jeśli się nie dokopiesz to zawsze możesz ją z łapy zrobić... :) pozdro. Napisz proszę jak idzie i czy jakoś pomogłem.... wiesz o co chdzi z tą teksturą animowaną?

Napisano

ekh.. no znalazlem taka teksturke... postepowalem zgodnie z instrukcjami, krok po kroku ale nadal nic sie nie dzieje :/

to ja juz nie wiem...

Napisano

cóż pozosatje mi doradzić? hmm...jeśli masz after effecta, to zrób animke takich rozchodzących sie kręgów. Dopasuj sobie ich ilość, wielkość itp. A potem apodaj jako teksturę... (w AF wstarczy że zanimujesz jednego rippla, a potem będziesz go kopiował i przesuwał w czasie i połozeniu...)

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności