Shido Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Witam, mam taki problem... Jak zrobic, aby woda (powierzchnia water z reactora) reagowała (tzn. fale itp.) na czasteczki (particles). No bo na obiekty wymodelowane, z przypisana masa, to banal, a co do czasteczek to nie mam pojecia.... please help! i z gory dziekuje :)
Kris_R Napisano 22 Marzec 2004 Napisano 22 Marzec 2004 napisz proszę jak bardzo ma reagować... czy tylko tworzyć ripple tak jak krople deszczu (wtedy textura) czy symulować pełną dynamikę... wtedy trzeba będzie zamieszać...
Shido Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Napisano 6 Kwiecień 2004 Wydaje mi sie, ze starcza same riple, ale i tak nie wiem jak to zrobic :/
Kris_R Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 jeśli tylko ripple to wystarczy Ci tekstura proceduralna... studio blur wypuściło taką darmową o ile się nie mylę... sama zczytuje punkty styku i tworzy promieniście rozchodzące się okręgi.... jeśli się nie dokopiesz to zawsze możesz ją z łapy zrobić... :) pozdro. Napisz proszę jak idzie i czy jakoś pomogłem.... wiesz o co chdzi z tą teksturą animowaną?
Shido Napisano 20 Kwiecień 2004 Autor Napisano 20 Kwiecień 2004 ekh.. no znalazlem taka teksturke... postepowalem zgodnie z instrukcjami, krok po kroku ale nadal nic sie nie dzieje :/ to ja juz nie wiem...
Kris_R Napisano 21 Kwiecień 2004 Napisano 21 Kwiecień 2004 cóż pozosatje mi doradzić? hmm...jeśli masz after effecta, to zrób animke takich rozchodzących sie kręgów. Dopasuj sobie ich ilość, wielkość itp. A potem apodaj jako teksturę... (w AF wstarczy że zanimujesz jednego rippla, a potem będziesz go kopiował i przesuwał w czasie i połozeniu...) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się