Napisano 16 Marzec 200420 l Witam, mam taki problem... Jak zrobic, aby woda (powierzchnia water z reactora) reagowała (tzn. fale itp.) na czasteczki (particles). No bo na obiekty wymodelowane, z przypisana masa, to banal, a co do czasteczek to nie mam pojecia.... please help! i z gory dziekuje :)
Napisano 22 Marzec 200420 l napisz proszę jak bardzo ma reagować... czy tylko tworzyć ripple tak jak krople deszczu (wtedy textura) czy symulować pełną dynamikę... wtedy trzeba będzie zamieszać...
Napisano 6 Kwiecień 200420 l Autor Wydaje mi sie, ze starcza same riple, ale i tak nie wiem jak to zrobic :/
Napisano 6 Kwiecień 200420 l jeśli tylko ripple to wystarczy Ci tekstura proceduralna... studio blur wypuściło taką darmową o ile się nie mylę... sama zczytuje punkty styku i tworzy promieniście rozchodzące się okręgi.... jeśli się nie dokopiesz to zawsze możesz ją z łapy zrobić... :) pozdro. Napisz proszę jak idzie i czy jakoś pomogłem.... wiesz o co chdzi z tą teksturą animowaną?
Napisano 20 Kwiecień 200420 l Autor ekh.. no znalazlem taka teksturke... postepowalem zgodnie z instrukcjami, krok po kroku ale nadal nic sie nie dzieje :/ to ja juz nie wiem...
Napisano 21 Kwiecień 200420 l cóż pozosatje mi doradzić? hmm...jeśli masz after effecta, to zrób animke takich rozchodzących sie kręgów. Dopasuj sobie ich ilość, wielkość itp. A potem apodaj jako teksturę... (w AF wstarczy że zanimujesz jednego rippla, a potem będziesz go kopiował i przesuwał w czasie i połozeniu...) pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto