Shido Napisano 16 Marzec 2004 Share Napisano 16 Marzec 2004 Witam, mam taki problem... Jak zrobic, aby woda (powierzchnia water z reactora) reagowała (tzn. fale itp.) na czasteczki (particles). No bo na obiekty wymodelowane, z przypisana masa, to banal, a co do czasteczek to nie mam pojecia.... please help! i z gory dziekuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pierzak Napisano 16 Marzec 2004 Share Napisano 16 Marzec 2004 moze to ci pomoze http://www.3daliens.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 22 Marzec 2004 Share Napisano 22 Marzec 2004 napisz proszę jak bardzo ma reagować... czy tylko tworzyć ripple tak jak krople deszczu (wtedy textura) czy symulować pełną dynamikę... wtedy trzeba będzie zamieszać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shido Napisano 6 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2004 Wydaje mi sie, ze starcza same riple, ale i tak nie wiem jak to zrobic :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 6 Kwiecień 2004 Share Napisano 6 Kwiecień 2004 jeśli tylko ripple to wystarczy Ci tekstura proceduralna... studio blur wypuściło taką darmową o ile się nie mylę... sama zczytuje punkty styku i tworzy promieniście rozchodzące się okręgi.... jeśli się nie dokopiesz to zawsze możesz ją z łapy zrobić... :) pozdro. Napisz proszę jak idzie i czy jakoś pomogłem.... wiesz o co chdzi z tą teksturą animowaną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shido Napisano 20 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2004 ekh.. no znalazlem taka teksturke... postepowalem zgodnie z instrukcjami, krok po kroku ale nadal nic sie nie dzieje :/ to ja juz nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 21 Kwiecień 2004 Share Napisano 21 Kwiecień 2004 cóż pozosatje mi doradzić? hmm...jeśli masz after effecta, to zrób animke takich rozchodzących sie kręgów. Dopasuj sobie ich ilość, wielkość itp. A potem apodaj jako teksturę... (w AF wstarczy że zanimujesz jednego rippla, a potem będziesz go kopiował i przesuwał w czasie i połozeniu...) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się