Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

pytanie:

Jest sobie obiekt goscia z nalozonym szkieletem i animacja. Chce sobie dokonac konwersji do innego formatu i dla przykladu zrobilem do LVa. Wygenerowalo mi sie n plikow *.lwo z czego kazdy byl koscia plus obiekt goscia. (moze byc i tak) ale animacja krotko mowiac wygladala tak jak gdyby z czlowieka wyszly kosci i poszly sobie ;) - btw.: nie to chcialem uzyskac. Czy mozna jakos zmerge\'owac wszystko tak zeby obiekt mial animacje w sobie bez kosci czy jakos takos ?

Nie za bardzo sie znam wiec pytam bo mam projekt z grafiki zalegly na studiach ;) a czasu za bardzo nie mam zeby samemu wykminic jak i czy sie da to zrobic bo pracuje wiec z gory dzieki za jakies porady itp...

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zupełnie nie wiem jak to wygląda z konwersjami... nie mam doświadczenia w tej kwestii....

tak na dziko i na uparciucha możesz wypuścić poklatkowo sekwecję meshów bez kośi i wstawić do lw.

Tylko wtedy czeka Cię składanie pokaltkowe całej animy w lw...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności