Napisano 16 Marzec 200421 l pytanie: Jest sobie obiekt goscia z nalozonym szkieletem i animacja. Chce sobie dokonac konwersji do innego formatu i dla przykladu zrobilem do LVa. Wygenerowalo mi sie n plikow *.lwo z czego kazdy byl koscia plus obiekt goscia. (moze byc i tak) ale animacja krotko mowiac wygladala tak jak gdyby z czlowieka wyszly kosci i poszly sobie ;) - btw.: nie to chcialem uzyskac. Czy mozna jakos zmerge\'owac wszystko tak zeby obiekt mial animacje w sobie bez kosci czy jakos takos ? Nie za bardzo sie znam wiec pytam bo mam projekt z grafiki zalegly na studiach ;) a czasu za bardzo nie mam zeby samemu wykminic jak i czy sie da to zrobic bo pracuje wiec z gory dzieki za jakies porady itp...
Napisano 22 Marzec 200421 l zupełnie nie wiem jak to wygląda z konwersjami... nie mam doświadczenia w tej kwestii.... tak na dziko i na uparciucha możesz wypuścić poklatkowo sekwecję meshów bez kośi i wstawić do lw. Tylko wtedy czeka Cię składanie pokaltkowe całej animy w lw...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto