Gość Ripper Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 pytanie: Jest sobie obiekt goscia z nalozonym szkieletem i animacja. Chce sobie dokonac konwersji do innego formatu i dla przykladu zrobilem do LVa. Wygenerowalo mi sie n plikow *.lwo z czego kazdy byl koscia plus obiekt goscia. (moze byc i tak) ale animacja krotko mowiac wygladala tak jak gdyby z czlowieka wyszly kosci i poszly sobie ;) - btw.: nie to chcialem uzyskac. Czy mozna jakos zmerge\'owac wszystko tak zeby obiekt mial animacje w sobie bez kosci czy jakos takos ? Nie za bardzo sie znam wiec pytam bo mam projekt z grafiki zalegly na studiach ;) a czasu za bardzo nie mam zeby samemu wykminic jak i czy sie da to zrobic bo pracuje wiec z gory dzieki za jakies porady itp...
Kris_R Napisano 22 Marzec 2004 Napisano 22 Marzec 2004 zupełnie nie wiem jak to wygląda z konwersjami... nie mam doświadczenia w tej kwestii.... tak na dziko i na uparciucha możesz wypuścić poklatkowo sekwecję meshów bez kośi i wstawić do lw. Tylko wtedy czeka Cię składanie pokaltkowe całej animy w lw...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się