Jump to content

Mini Contest - Zasady, przeczytaj zanim założysz wątek


sand
 Share

Recommended Posts

Regulamin minibitwy WebDesign!

 

Dostarczone briefy i opisy wszystkich bitw są fikcyjne, stworzone przez uczestników specjalnie na minibitwę i mają wyłącznie charakter edukacyjny.

 

Minibitwa trwa cały rok. Podzielona jest na 30 dniowe okresy podczas których użytkownicy portalu zamieniają opis zawarty w briefie w piękny layout strony www według własnego uznania. Najlepsza praca pozwala zwycięzcy wybranie tematu i stworzenie briefu do kolejnej bitwy.

 

Po umieszczeniu briefa uczestnicy minibitwy mają 30 dni na zaprojektowanie layoutu zgodnie z wytycznymi zawartymi w briefie. Po tym terminie w ciągu 3 dni prowadzący minibitwę tworzy wątek z ankietą gdzie użytkownicy mogą wybrać zwycięzcę i tym samym kolejnego prowadzącego.

Prowadzący może brać udziały w minibitwie.

 

Kilka zasad ogólnych:

  • Końcowy projekt musi być zgodny z Briefem.
  • Każdy z uczestników może zaprezentować swój projekt jak chce aby np. go uatrakcyjnić.
  • Fajnie by było gdyby przed umieszczeniem projektu finalnego każdy wrzucił WIPa, którego z pomocą innych użytkowników forum będzie mógł doprowadzić do wspaniałego projektu ostatecznego.
  • Należy dokładnie wskazać projekt finalny poprzez opisanie w poście umieszczonego projektu (np. "Wersja ostateczna"). Nie można już później wrzucać więcej projektów tego tematu minibitwy. Nie można też podmieniać zamieszczonych obrazków.

 

Dozwolone są:

  • Jeżeli w briefie zawarta jest makieta strony, dozwolone jest odejście od niej, ale trzeba to uzasadnić.

Zabronione jest:

  • Korzystanie z gotowych projektów
  • Przerabianie wcześniejszych projektów
  • Zamieszczanie nie swoich projektów
  • Zawieranie w projekcie elementów z innych stron (np. przyciski, nagłowki)

******

Dla prowadzącego:

 

  • Możesz uczestniczyć w minibitwie którą prowadzisz.
  • Dbaj o poziom minibtwy. Doradzaj i odradzaj taktykę. Teraz ty jesteś mistrzem w tym wątku.
  • Wszelkie podejrzenia o plagiat lub stosowanie niedozwolonych technik zgłaszaj moderatorom serwisu poprzez PM.
  • Podczas tworzenia ankiety pamiętaj, że musisz umieścić finałowe projekty uczestników w pierwszym poście. Ankieta winna trwać równo 3 dni.
  • Zamieść finałowe projekty w pomniejszonej formie (miniaturki) oraz obok nick autora. Taka sama kolejność winna być w ankiecie.

 

 

Pozdrawiam

sand

Edited by KLICEK
wywalilem ps. Tweety sie nie obrazi, wszystko jest git
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy