Gość Huntaa Napisano 17 Kwiecień 2009 Napisano 17 Kwiecień 2009 a wiec mam problem poniewaz podstawka kieliszka ktory renderuje jest zbyt przezroczysta , zamieszczam obrazek , powiedzcie co moglbym usprawnic i co zrobic zeby to jakos wygladalo , dziekuje ^^ E: software uzyty to 3ds max 9 x32 i final render stage 1 musialem zapisac w gifie zeby zadzialalo , do high res wersji daje link :) http://img382.imageshack.us/img382/204/kieliszkifinal.png
La R Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 Nie jest zbyt przezroczysta, jest taka jak "reszta" kieliszka po prostu masz za mocne te kaustyki i taki efekt Ci wychodzi tudzież również kieliszek wchodzi Ci w bryłę poniżej zamiast na niej "stać" -tak tylko gdybam. Dodatkowo możesz dodać do materiału absorbtion - masz w Advanced Refractions jeśli to FR-Advanced, a jeśli FR-Architectural to masz w Advanced Rendering Max Distance. Nie mniej jeśli zmniejszysz jasność kaustyk to od razu bedzie lepiej. Pozdro.
Gość Huntaa Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Dzieki bardzo , wezme pod uwage :D teraz mialem inny pomysl , wyszedl jak wyszedl ale dalej pracuje nad tym zeby lepiej wygladal :) http://img205.imageshack.us/img205/933/walpfinal.png
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się