Gość piotrlancucki Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 Mam nastepujacy problem w maxie(2009). Kiedy tworze np. Ik do kregoslupa w bonesach to kregoslup zawsze zgina sie plynnie po luku tylko w jednym kierunku - pod jednym katem.Kiedy chce wygiac kregoslup na bok lub do tylu jest sztywny jak pal poniewaz kat Ik zostaje ustanowiony tylko dla jednej pozycji(zawsze kosci ulorzone po luku). Jak zmienic kat HI Solver (nie chodzi mi tutaj ok IK Swivel Angle bo wtedy caly kregoslup sie obraca a ja chce zmiane kata ik)tzn. chcial bym aby kregoslup zginal sie np na boki - po luku zamiast do przodu bez rotacji IK, potem zaluzmy w klatce 30tej zeby kregoslup zginal sie do tylu po luku o potem w 40 znowu do przodu i do tylu. Byl bym wdzieczny za odpowiedz, wiem ze w mayi da sie to zrobic ale w maxie nie mam pojecia jak.
Reanimator Napisano 21 Kwiecień 2009 Napisano 21 Kwiecień 2009 Prefered Angle dla kosci chyba, ale glowy nie dam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się