Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam nastepujacy problem w maxie(2009).

Kiedy tworze np. Ik do kregoslupa w bonesach to kregoslup zawsze zgina sie plynnie po luku tylko

w jednym kierunku - pod jednym katem.Kiedy chce wygiac kregoslup na bok lub do tylu jest sztywny jak pal poniewaz kat Ik

zostaje ustanowiony tylko dla jednej pozycji(zawsze kosci ulorzone po luku). Jak zmienic kat HI Solver

(nie chodzi mi tutaj ok IK Swivel Angle bo wtedy

caly kregoslup sie obraca a ja chce zmiane kata ik)tzn.

chcial bym aby kregoslup zginal sie np na boki - po luku zamiast do przodu bez rotacji IK, potem zaluzmy

w klatce 30tej zeby kregoslup zginal sie do tylu po luku o potem w 40 znowu do przodu i do tylu.

 

Byl bym wdzieczny za odpowiedz, wiem ze w mayi da sie to zrobic ale w maxie nie mam pojecia jak.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 733
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności