Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Jest to mój pierwszy wątek na tym forum więc jeśli robię coś nie tak to proszę o wyrozumiałość:). Przeczytałem regulamin :P

 

Pracuję przy projekcie gry Airsoft Combat Ultimate i w wolnych chwilach, pomiędzy męczeniem textur postanowiłem namalować parę game art'ów czy coś w tym stylu :).

Jako pierwszy postanowiłem stworzyć obrazek pokazujący klimat oraz tematykę gry.

W związku z tym, że przeważającym terenem na jakim będziemy grać będą lasy oraz opuszczone budynki, rozdzieliłem obrazek na dwie części. Jednak zaczął się problem, gdy przyszło ustawić gdzieś graczy ASG (żołnierzy). Myślę aby pewną grupkę ustawić w świetle wschodzącego słońca, a jedną osobę aby urozmaicić pierwszy plan wstawić na przód. Przy czym nie wiem z której strony. Bo po lewej stronie troszkę burzy ogólną wizje gry, bo jakoś nie pasuje mi gracz po lewej. Z drugiej strony tam jest strasznie pusto, bo widać tylko pnie drzew. Po prawej stronie niby się zgadza, ale zasłania gruzy, które mogą być dość urozmaicone, a po lewej stronie zostaje pustka.

 

 

Prosiłbym Was doświadczonych artystów o rady dotyczące rozmieszczenia tej postaci oraz ogólną perspektywę. Co byście poprawili, itd.

Troszkę za szybko zabrałem się za szczegóły, ale nie mogłem się oprzeć namalowaniu nieba:)

Jeszcze na swoją obronę chcę dodać, że jestem samoukiem i dość początkującą osobą w digital paintingu. Nie mniej jednak proszę nie oszczędzać krytyki i wytykać wszystkie najmniejsze błędy.

Oto wstępne szkice z postacią po lewej i prawej stronie:

ACU.png

 

ACU2.png

 

PS: Nie będę zbyt często wystawiał update'ów, bo większość czasu spędzam nad texturami, ale w miarę możliwości będę się starał to robić jak najczęściej:)

 

 

Pozdrawiam, oraz z góry dziękuję za komentarze i rady Tasior

Edytowane przez Tasior
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ja tam się też nie znam :D dla mnie:

- to zbyt na ciepane

- te drzewa jakoś nie tak idą

- postać bym cała widział z za pleców

- ten płotek czy tam konstrukcja wielkością nie pasuje

 

jak już mówiłem, ja tam się nie znam więc niech się jakiś Kubica wypowie :P

Napisano

Bardzo dziękuję za odpowiedzi i teraz po części postaram się odpowiedzieć:)

 

Designer79

Mówiąc "zbyt na ciepane" chodziło Ci o kreskę, czy o za dużą ilość elementów.

Bo jeśli chodzi o kreskę, to, to jest taki dość szybki zarys co i gdzie ma być:)

To samo się tyczy drzew, wiem że są słabe jak na razie.

Z tą konstrukcją racja...przy takiej wielkości powinna mieć zdecydowanie cieńsze "słupki" i "poprzeczki".

Postać z całymi plecami....chciałem, aby widz utożsamiał się z osobą stojącą za nim, ale na pewno spróbuje;)

 

nikodem.

No przyznam się że nie próbowałem:) przy czym po odbiciu zauważyłem pustkę po lewej. Coś tu trzeba jeszcze pozmieniać.

 

Coyote

Tak wiem:) Ale tak jak już pisałem, nie mogłem się powstrzymać:) A stąd ta niecierpliwość że to było moje pierwsze niebo jakie malowałem:)

 

Jeszcze raz dziękuję za komentarze i wkrótce postaram sie ogarnąć kreskę i coś poprawić:)

 

Pozdrawiam

Napisano

"zbyt na ciepane" - chodziło mi o to, że trudno zawiesić na czymś oko, nie wiadomo do końca o co chodzi, tą ściśnięta ścianę lasu (która chyba najbardziej rzucająca się w oczy), czy ruiny czy zachód. Czy tam na drodze ma być jakaś postać? jeżeli tak to chyba będzie niezauważalna. Dodatkowo ma się wrażenie ze ta głowa jest na wysokości połowy drzewa co sprawia, że zamieniają się one w krzaki - a chyba nie o to chodziło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności