Jump to content

reactor problem z poruszaniem samochodu po splajnie


-ucho-
 Share

Recommended Posts

Witam, zrobiłem model samochodu 3d studio. jestem na etapie animacji i pojawił się problem z którym nie mogę sobie poradzić: mam box zawieszony na czterech kołach poprzez Coinstranty: carWhell, spring i prismatic co bardzo dobrze symuluje zawieszenie samochodu. box przyczepiłem do splajnu za pomocą piont-path coinstraint (punkt zaczepienia przesunąłem w obręb przednich kół samochodu. Chciałbym zeby point-path kontrolował tylko polozenie X i Y box-a, a żeby oś Z była kontrolowana za pomocą zawieszenia samochodu. nie dodałem jeszcze ze cały model napędzany jest za pomocą kół (car-whell coinstraint) czy zna ktoś jakieś rozwiązanie mojego problemu??

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy