_Orion_ Napisano 4 Maj 2009 Napisano 4 Maj 2009 (edytowane) Witam, mam taki problem: zrobiłem UV'kę, wypełniając kwadracik na maxa z ok 80% obiektu, tyle mi się wydawało, ze będzie potrzebne (reszty nie widać było na planowanym renderze). Ale plany się zmieniły, z tych 20% tez muszę zrobić UVkę (inna tekstura). Jak to zrobić skoro tamta istnieje już z wymalowaną texturą? Słyszałem (czytałem w F1) coś o channel map, ale zupełnie nie wiem jak się za to zabrać. Może ktoś podpowie? Pozdr. edit: program 3ds max 2008 Edytowane 4 Maj 2009 przez _Orion_
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się