Jump to content

Problem z UV'ką


Recommended Posts

Witam,

mam taki problem: zrobiłem UV'kę, wypełniając kwadracik na maxa z ok 80% obiektu, tyle mi się wydawało, ze będzie potrzebne (reszty nie widać było na planowanym renderze). Ale plany się zmieniły, z tych 20% tez muszę zrobić UVkę (inna tekstura). Jak to zrobić skoro tamta istnieje już z wymalowaną texturą? Słyszałem (czytałem w F1) coś o channel map, ale zupełnie nie wiem jak się za to zabrać. Może ktoś podpowie? Pozdr.

edit: program 3ds max 2008

Edited by _Orion_
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy