radekD Napisano 6 Maj 2009 Napisano 6 Maj 2009 Jak zanimować path level dla danego przekroju jest inny sposób jak maxscript?
radekD Napisano 6 Maj 2009 Autor Napisano 6 Maj 2009 maxscript tu tez nie pomoże... There are a few things you cannot access just because they were programmed back in Max 1.0 when there was no MAXScript around, and have been implemented in a way that makes exposing them too difficult or impossible. For example, you cannot control the Video Post Queue AT ALL, you cannot set parameters in the Make Preview... dialog, you cannot create Loft Compound Objects (Loft was a whole sub-application of the old 3D Studio DOS, then it was converted to Max 1.0 by the original programmers and never touched again, so unless somebody would rewrite it to support ParameterBlock2 and/or Function Publishing Interfaces, it is a closed area). Most Utility Plug-ins (last tab in command panel) cannot be controlled fully because they are sort of running inside of Max, but are not really part of the system.
radekD Napisano 6 Maj 2009 Autor Napisano 6 Maj 2009 potrzeba mi czegoś takiego- anime kiełkującej roślinki jakieś sugestie, propozycje czym i jak. jedno co mi przyszło do głowy to pathdeform po animowanej ścieżce ? moze jakies inne pomysły? pozdr
CzAk1 Napisano 6 Maj 2009 Napisano 6 Maj 2009 Cosiik takiego...Hmmm Był kiedyś taki Skrypcik dostępny za darmo, nie jestm pewien czy nie wypuszczony przez Bagginsa, który służył mu przy tworzeniu Katedry (Był tam podobny efekt)... Tylko w cholere nie moge sobie przypomnieć gdzie to można znaleźć i jak sie nazywało... Tworzyłes obiekt...a następnie nakładałes na niego skrypcik...i samo rosło. ;)
radekD Napisano 6 Maj 2009 Autor Napisano 6 Maj 2009 http://www.raddosny.ovh.org/roslinaTEST.max http://www.raddosny.ovh.org/rTest.avi tutaj kilka testów.. pęd: 1. zielony to cylinder z taperem po sciezce -Pathdeform. sciezka animowana= animowane 3 wierzchołki za pomocą linkedXform i dummy które mają przypisany noise controler, Cylinder ma animowany tylko Height: radius powiązany wirem z wysokoscia i segmHeight pęd żółtawy - podobnie tyle że ścieżka ma tylko 3 vertexy(smooth) jeden dummy zlinkowany do ostatniego werteksa i jeden dummy główny do którego zlinkowany jest ten wcześniejszy od vertexa. Animowany jest dummygłówny -rotationNoise i CylinderHeight 3 pęd szary to cylinder z bend`em i noisem w angle i direction tak dla porównania, pąk się rozwija za pomocą warunku z wire Jakieś Wasze propozycje? Ps słyszałem o tym skrypcie ale ponoć to działało tylko pod 5-tką
CzAk1 Napisano 6 Maj 2009 Napisano 6 Maj 2009 Wydaje mi sie, ze na *6 tez z nim pracowałem... Poszukam w wolnej chwili...
CgBartosz Napisano 6 Maj 2009 Napisano 6 Maj 2009 Zalaczylem scenke z max9. Tym czerwonym poruszaj po osi X. B.
radekD Napisano 6 Maj 2009 Autor Napisano 6 Maj 2009 (edytowane) Fajne choć loft to to nie jest ;-) Dzięki powoli zaczynam trybić o co tam chodzi, ale że czas ponagla to jakbyś mógł jeszcze dwa słowa.... dzieki. Czy cyl5 to taki sam tylko z 0 radiusem bo w morfie musi sie zgadzac liczba wierzcholkow? Edytowane 6 Maj 2009 przez radekD
CgBartosz Napisano 6 Maj 2009 Napisano 6 Maj 2009 To jest morfer na animowanej selekcji. Selekcja z objetosci jednej bryly. Tam gdzie nie ma selekcji morfer ma wartosc 0, tam gdzie jest ma wartosc 100 i pomiedzy dla wygladzenia - soft selection.
radekD Napisano 6 Maj 2009 Autor Napisano 6 Maj 2009 Juz skumałem dzieki zniknął mi tylko cyl2 :-) zrobiłem sobie analogiczny tyle że na zwykłym boxie -no i działa.. pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się