keeper Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 Witam mam taki problem , będąc w action edytor ustawiam odpowiednia pozę mojej postaci, kopiuje lustrzaną pozę i zmienia mi poze tylko jednej reki a w zasadzie jednej kosci, reszta pozostaje bez zmian, jeśli ktoś mógłby zerknąć na to byłbym bardzo wdzięczny, walczę z tym już od kilku dni i nie mam pomysłu o co kaman poniżej link do projektu http://keeper.internetdsl.pl/PROBLEM.blend pozdrawiam
sanki Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 żeby ta opcja zadziałała musisz mieć kości ponazywane w odpowiedniej konwencji. dla prawej strony z końcówką .r a dla lewej .l albo _l i _r na przykład obojczyk.r obojczyk.l ramie.r ramie.l itd. itd. tutaj tutorial cały po angielsku o rigowaniu http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Books/Essential_Blender/07.1.Rigging_and_Skinning:_Hands_On
keeper Napisano 12 Maj 2009 Autor Napisano 12 Maj 2009 (edytowane) ok dziala mialem nazwy p zamiast r Wielkie dzieki za pomoc Pozdrawiam Edytowane 12 Maj 2009 przez keeper
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się