Napisano 11 Maj 200915 l Witam mam taki problem , będąc w action edytor ustawiam odpowiednia pozę mojej postaci, kopiuje lustrzaną pozę i zmienia mi poze tylko jednej reki a w zasadzie jednej kosci, reszta pozostaje bez zmian, jeśli ktoś mógłby zerknąć na to byłbym bardzo wdzięczny, walczę z tym już od kilku dni i nie mam pomysłu o co kaman poniżej link do projektu http://keeper.internetdsl.pl/PROBLEM.blend pozdrawiam
Napisano 11 Maj 200915 l żeby ta opcja zadziałała musisz mieć kości ponazywane w odpowiedniej konwencji. dla prawej strony z końcówką .r a dla lewej .l albo _l i _r na przykład obojczyk.r obojczyk.l ramie.r ramie.l itd. itd. tutaj tutorial cały po angielsku o rigowaniu http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Books/Essential_Blender/07.1.Rigging_and_Skinning:_Hands_On
Napisano 12 Maj 200915 l Autor ok dziala mialem nazwy p zamiast r Wielkie dzieki za pomoc Pozdrawiam Edytowane 12 Maj 200915 l przez keeper
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto