Skocz do zawartości

Jak oteksturować Bloba


MaxymilianMax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie jestem tu nowy ;) .. i potrzebuję małej porady. A mianowicie czy może mi ktoś napisać jak w 3ds Max 8 SP3 nałożyć dowolną texturę(np. proceduralną, bitmapę) na particlesowy objekt SuperSprawy typu BlobMesh?

 

Szukałem już w googlach itp, ale nie zlalazłem odp. do tego przypadku. Modyfikator UVW Map nie jest dotępny dla tego objektu , a Scanline krzyczy po nałożeniu np. bitmapy o brak koordynacji textury. Więc jak to efektownie i w miarę łatwo zrobić? :)

 

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Gosc

w edytorze materialu, w proceduralu, przelacz mapowanie

z "Explicit UV Channel" na "UVW from object XYZ" albo " ... from World XYZ"

 

oczywiscie bedzie to dobrze wygladac pod warunkiem ze skladowe

bloba sie nie przemieszczaja

 

jesli sie przemieszczaja gdziesc na maxscripts.de byl skrypcik

wypalajacy koordynaty UV na stale na podstawie XYZ z jakiejs klatki czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności