MaxymilianMax Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 Witam. Nie jestem tu nowy ;) .. i potrzebuję małej porady. A mianowicie czy może mi ktoś napisać jak w 3ds Max 8 SP3 nałożyć dowolną texturę(np. proceduralną, bitmapę) na particlesowy objekt SuperSprawy typu BlobMesh? Szukałem już w googlach itp, ale nie zlalazłem odp. do tego przypadku. Modyfikator UVW Map nie jest dotępny dla tego objektu , a Scanline krzyczy po nałożeniu np. bitmapy o brak koordynacji textury. Więc jak to efektownie i w miarę łatwo zrobić? :) Pozdrowienia.
Gość Gosc Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 w edytorze materialu, w proceduralu, przelacz mapowanie z "Explicit UV Channel" na "UVW from object XYZ" albo " ... from World XYZ" oczywiscie bedzie to dobrze wygladac pod warunkiem ze skladowe bloba sie nie przemieszczaja jesli sie przemieszczaja gdziesc na maxscripts.de byl skrypcik wypalajacy koordynaty UV na stale na podstawie XYZ z jakiejs klatki czasu
MaxymilianMax Napisano 25 Maj 2009 Autor Napisano 25 Maj 2009 Dzięki za Full Pro odpowiedź Gdynianinie ;) Full profeska.. :) PS: Mam sporo klientów w Gdyni , to mój główny teren "oddziaływania" ;)
MaxymilianMax Napisano 25 Maj 2009 Autor Napisano 25 Maj 2009 (edytowane) Oł yeah. działa.. logo Play może się schować ;) Edytowane 25 Maj 2009 przez MaxymilianMax
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się