Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Nie jestem tu nowy ;) .. i potrzebuję małej porady. A mianowicie czy może mi ktoś napisać jak w 3ds Max 8 SP3 nałożyć dowolną texturę(np. proceduralną, bitmapę) na particlesowy objekt SuperSprawy typu BlobMesh?

 

Szukałem już w googlach itp, ale nie zlalazłem odp. do tego przypadku. Modyfikator UVW Map nie jest dotępny dla tego objektu , a Scanline krzyczy po nałożeniu np. bitmapy o brak koordynacji textury. Więc jak to efektownie i w miarę łatwo zrobić? :)

 

Pozdrowienia.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 943
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w edytorze materialu, w proceduralu, przelacz mapowanie

z "Explicit UV Channel" na "UVW from object XYZ" albo " ... from World XYZ"

 

oczywiscie bedzie to dobrze wygladac pod warunkiem ze skladowe

bloba sie nie przemieszczaja

 

jesli sie przemieszczaja gdziesc na maxscripts.de byl skrypcik

wypalajacy koordynaty UV na stale na podstawie XYZ z jakiejs klatki czasu

Napisano
  • Autor

Dzięki za Full Pro odpowiedź Gdynianinie ;) Full profeska.. :)

 

PS: Mam sporo klientów w Gdyni , to mój główny teren "oddziaływania" ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności