guru Napisano 27 Maj 2009 Napisano 27 Maj 2009 jak pozbyć sie tego białego noisa na ścianach?? Final Gather tez nei pomaga. Z samplingiem też walczylem
aduko Napisano 27 Maj 2009 Napisano 27 Maj 2009 Podnieś parametry renderingu, dłużej się porobi ale obejdzie się bez plam
guru Napisano 27 Maj 2009 Autor Napisano 27 Maj 2009 ale jakie paramery ?? konkrety prosze. bo puki co podnosze co sie da i nie daje rady. a pozatym to jest czysty GI
Temporal Napisano 28 Maj 2009 Napisano 28 Maj 2009 guru sam nie dales zadnych screenow z ustawieniami wiec ciezko na slepo pomagac ale jesli mialbym juz strzelac to moze masz niski samplign w samych materialach (duzo glossy malo sampli)... pokaz jakies screeny bedzie latwiej
guru Napisano 29 Maj 2009 Autor Napisano 29 Maj 2009 w zasadzie zrobilem render ok. 1200x700 na najwyższym antyaliasingu i mniejszylo sie to troche ale dalej jest ziarno. Takze to chyba taka charakterystyka materiału a to białe to refleks swietlny. MAteriał to mr'owy wall paint. Rególowałem Max sample w GI do 1000 i nie dostawałem róznicy. ilośc fotonów GI to okolo 50000
Temporal Napisano 29 Maj 2009 Napisano 29 Maj 2009 na moje oko to niski glosslines i malo sampli dla tych glossow pokaz screen z materialow
guru Napisano 29 Maj 2009 Autor Napisano 29 Maj 2009 to jest deafaultowy material mentala "Wall Paint". nic nie zmienialem w nim
Temporal Napisano 30 Maj 2009 Napisano 30 Maj 2009 a opowiedz cos o swiatlach naprawde za malo informacji podajesz by ci pomoc tak to mozna strzelac po kolei z kazdym parametrem
guru Napisano 1 Czerwiec 2009 Autor Napisano 1 Czerwiec 2009 mam daylighta;/. i sky portale. w sky portalach nic nie zmienialem. W daylight to wszytkie opcje ustawilem na mr_sky i mr_sun (chyba tak tam bylo:P). no i w daylight manualnie reguluję ilość fotonów. ustawilem Enegry=50000 i GI Photons=10000. no i jeszcze pod F10 w GI Max sample ... =1000
tweety Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 guru: czysty GI? skyportale i daylight? Nie chcę być okrutny ale to strasznie słabe jak na daylight i skyportal... a pomysł świecenia samym GI jest do kitu. Od tego masz FG aby go używać. Sprawdź jak zachowuje się scena w przypadku tylko i wyłącznie jednego szarego materiału. bez refleksów bez niczego. Sprawdzisz wtedy czy to wina materiału. Jeśli materiał, podbijaj sampling. Jak dalej będą szumy to wyłącz GI i świeć samymi światłami. Sprawdzisz wtedy czy to wina niskiego samplowania światła. Potem włącz Final Gathering. Nie licz sceny tylko z samym GI , to bez sensu. Sprawdź czy jest noise, jeśli dalej jest to już zostaje ci tylko dopieszczanie FG. Ale na moje oko, to światła lub materiały.
Temporal Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 moze za malo sampli dla sky portali? z tego co pamietam to defultowo jest 4 i troche szumi jak sie podwyzszy to powinno byc lepiej Edit? tweety ma racje samo GI (w przypadku mentala) to troche slabe rozwiazanie moim zdaniem albo sie uzywa samego FG albo GI+FG tak jest najlepiej.
guru Napisano 1 Czerwiec 2009 Autor Napisano 1 Czerwiec 2009 wiem ale potrzebuje uzyc samego GI. Robie pewne testy na potrzeby referatu. Zarzucałem na material overlay sam szary ale to samo dostawalem sprobuje z tymi samplami na portalach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się