Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hm... myslalem ze odwrotna kinematyka to tylko wstawienie do scen kosci i gitara a tu sie okazuje ze jeszcze trzeba cos linkowac/ustawiac. Otóz zrobilem szkielet zwierzecia (dokladnie kaczki), nastepnie wstawilem obiekt pomocniczy dummy i zlinkowalem z wazniejszą kością (w tym wypadku głową). Myślalem ze jak poruszam obiektem dummy to mi sie elegancko kosci szyji bedą poruszac a tu mi sie nagle kosc głowy odłącza od reszty razem z dummy, co musze jeszcze ustawic? Znacie jakis prosty podstawowy tutorial? Nie chce o charakter studio, musi byc całkowicie wykonany na zwyklych bones. Z góry dzieki

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności