Dibo Napisano 24 Marzec 2004 Napisano 24 Marzec 2004 Hm... myslalem ze odwrotna kinematyka to tylko wstawienie do scen kosci i gitara a tu sie okazuje ze jeszcze trzeba cos linkowac/ustawiac. Otóz zrobilem szkielet zwierzecia (dokladnie kaczki), nastepnie wstawilem obiekt pomocniczy dummy i zlinkowalem z wazniejszą kością (w tym wypadku głową). Myślalem ze jak poruszam obiektem dummy to mi sie elegancko kosci szyji bedą poruszac a tu mi sie nagle kosc głowy odłącza od reszty razem z dummy, co musze jeszcze ustawic? Znacie jakis prosty podstawowy tutorial? Nie chce o charakter studio, musi byc całkowicie wykonany na zwyklych bones. Z góry dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się