Skocz do zawartości

refract z gestej mapy + plamy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

uzywał bardzo prostego meteriału.

biały VrayMt + mapa ze skazu z firanki w refract.

eperymetowałem tez z wrzucaniem tej mapy na opacity....

teraz zrobiłem render testowy ze starymi ustawieniami ale niską rodzelczoscią

600pic i pojawiły sie plamy.

po pierwszym przeliczeniu swiatła nie ma problemu

8fab0f5e9defa5bfm.jpg

ale final image jest cały w plamach

aff52ee6806b2c07m.jpg

 

skąd sie biorą te plamy, czasami mi sie to zdarza ale zazwyczaj sa malutkie i przy bardzo duzych rozdzielczosciach.....

bardzo proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

coś mnie te plamy zaczeły gonić bo teraz nawet na zwykłym Vray

Mt pojawiły sie plamy.

materiał pod oknem który przepuszcza światło do wnetrza to 2sided

86884ce7d24fbe6am.jpg

a ten na którym pojawiły się plamy zwykły biały VrayMt.

21b3d35746826d2cm.jpg

jak miłem z tym kiedys problem to któś mi poradził zebym wrzucał mapy na diffuse...

no ale zeby wczucać jpg z aplą bieli???

Napisano

No prosze cie, jakie znow plamy :P

 

badziewsko ustawiles opcje renderera i marudzisz :D

 

bawie sie w jasnowidza: uzywasz albo irradiance map albo light map, tak czy siak

masz za niskie ustawienia, pewnie sie renderuje blyskiem... ale z efektu pociecha

zadna

 

jesli IRR MAP -> zmien ustawienia (preset) na HIGH

jesli LIGHT MAP -> zwieksz subdivisions

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności