karolw Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Cześć, uzywał bardzo prostego meteriału. biały VrayMt + mapa ze skazu z firanki w refract. eperymetowałem tez z wrzucaniem tej mapy na opacity.... teraz zrobiłem render testowy ze starymi ustawieniami ale niską rodzelczoscią 600pic i pojawiły sie plamy. po pierwszym przeliczeniu swiatła nie ma problemu ale final image jest cały w plamach skąd sie biorą te plamy, czasami mi sie to zdarza ale zazwyczaj sa malutkie i przy bardzo duzych rozdzielczosciach..... bardzo proszę o pomoc.
karolw Napisano 17 Czerwiec 2009 Autor Napisano 17 Czerwiec 2009 coś mnie te plamy zaczeły gonić bo teraz nawet na zwykłym Vray Mt pojawiły sie plamy. materiał pod oknem który przepuszcza światło do wnetrza to 2sided a ten na którym pojawiły się plamy zwykły biały VrayMt. jak miłem z tym kiedys problem to któś mi poradził zebym wrzucał mapy na diffuse... no ale zeby wczucać jpg z aplą bieli???
Gość Gosc Napisano 17 Czerwiec 2009 Napisano 17 Czerwiec 2009 No prosze cie, jakie znow plamy :P badziewsko ustawiles opcje renderera i marudzisz :D bawie sie w jasnowidza: uzywasz albo irradiance map albo light map, tak czy siak masz za niskie ustawienia, pewnie sie renderuje blyskiem... ale z efektu pociecha zadna jesli IRR MAP -> zmien ustawienia (preset) na HIGH jesli LIGHT MAP -> zwieksz subdivisions
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się