Napisano 10 Czerwiec 200915 l Cześć, uzywał bardzo prostego meteriału. biały VrayMt + mapa ze skazu z firanki w refract. eperymetowałem tez z wrzucaniem tej mapy na opacity.... teraz zrobiłem render testowy ze starymi ustawieniami ale niską rodzelczoscią 600pic i pojawiły sie plamy. po pierwszym przeliczeniu swiatła nie ma problemu ale final image jest cały w plamach skąd sie biorą te plamy, czasami mi sie to zdarza ale zazwyczaj sa malutkie i przy bardzo duzych rozdzielczosciach..... bardzo proszę o pomoc.
Napisano 17 Czerwiec 200915 l Autor coś mnie te plamy zaczeły gonić bo teraz nawet na zwykłym Vray Mt pojawiły sie plamy. materiał pod oknem który przepuszcza światło do wnetrza to 2sided a ten na którym pojawiły się plamy zwykły biały VrayMt. jak miłem z tym kiedys problem to któś mi poradził zebym wrzucał mapy na diffuse... no ale zeby wczucać jpg z aplą bieli???
Napisano 17 Czerwiec 200915 l No prosze cie, jakie znow plamy :P badziewsko ustawiles opcje renderera i marudzisz :D bawie sie w jasnowidza: uzywasz albo irradiance map albo light map, tak czy siak masz za niskie ustawienia, pewnie sie renderuje blyskiem... ale z efektu pociecha zadna jesli IRR MAP -> zmien ustawienia (preset) na HIGH jesli LIGHT MAP -> zwieksz subdivisions
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto