Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

uzywał bardzo prostego meteriału.

biały VrayMt + mapa ze skazu z firanki w refract.

eperymetowałem tez z wrzucaniem tej mapy na opacity....

teraz zrobiłem render testowy ze starymi ustawieniami ale niską rodzelczoscią

600pic i pojawiły sie plamy.

po pierwszym przeliczeniu swiatła nie ma problemu

8fab0f5e9defa5bfm.jpg

ale final image jest cały w plamach

aff52ee6806b2c07m.jpg

 

skąd sie biorą te plamy, czasami mi sie to zdarza ale zazwyczaj sa malutkie i przy bardzo duzych rozdzielczosciach.....

bardzo proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 833
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

coś mnie te plamy zaczeły gonić bo teraz nawet na zwykłym Vray

Mt pojawiły sie plamy.

materiał pod oknem który przepuszcza światło do wnetrza to 2sided

86884ce7d24fbe6am.jpg

a ten na którym pojawiły się plamy zwykły biały VrayMt.

21b3d35746826d2cm.jpg

jak miłem z tym kiedys problem to któś mi poradził zebym wrzucał mapy na diffuse...

no ale zeby wczucać jpg z aplą bieli???

Napisano

No prosze cie, jakie znow plamy :P

 

badziewsko ustawiles opcje renderera i marudzisz :D

 

bawie sie w jasnowidza: uzywasz albo irradiance map albo light map, tak czy siak

masz za niskie ustawienia, pewnie sie renderuje blyskiem... ale z efektu pociecha

zadna

 

jesli IRR MAP -> zmien ustawienia (preset) na HIGH

jesli LIGHT MAP -> zwieksz subdivisions

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności