Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam pewien kłopot. Zrobiłem ładny model gitary w sketchupie, bo jest bardzo prosty w obsłudze ale zauważyłem, że nie rozwinę za bardzo możliwości wspomnianego modelu w tym programie. Więc zainstalowałem Wings 3d.

Pierwszą rzeczą, jaką musiałem zrobić, była trzyetapowa konwersja do .3ds i myślę, że przy tym nie da się popełnić błędu.

Później przyszła pora na import modelu w Wings 3d. I model się pokazał. Położony na boku.

Niestety, co więcej, zamiast pięknie płaskich powierzchni, jak to było w sketchupie, dostałem powierzchnie podzielone na sporą ilość trójkątów.

To nie byłoby najgorsze, ale do tego doszły kolejne bryły nasuwające się od wewnątrz na zewnętrzną powierzchnię tworząc niemiły dla oka efekt. Oprócz tego w kilku miejscach model się pozałamywał itp.

 

Czy ktoś ma pomysł, co mógłbym zrobić z tym feralnym modelem?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

wyrzucic

 

 

a tak na serio, uzywaj formatu OBJ bo zachowuje poligony przy imporcie do Wings,

czyli cos co byla piecio - czy szesciokatem... bedzie nadal a nie kupa trojkatow

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.