Skocz do zawartości

|3D Max-Rigowanie| szukam tutoriali wyjaśniających użycie reaktorów do animacji kości


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak w temacie, chodzi mi o użycie na przykład solverow takich jak point-point, spring itp. do złączenia kości, które byłyby połączone hierarchią z innym (ruchomym) szkieletem.

 

Efekty które myślałem ze uzyskam po wciśnięciu przycisku "create animation" ( po ustawieniu masy i innych parametrów ) to realistyczna animacja kości które poruszałyby geometrie liny, kawałka ubrania/materiału, ogona lub innego tego typu obiektu.

 

 

Zrobiłem w jednym z testów hierarchie trzech kości z wyłączonym freeze lenght i ustawionych na stretch -> scale. Połączyłem je reaktorem point-point, środkowej i dolnej kości dałem masę 3.0 , myślałem ze z takimi ustawieniami kości będą się wydłużać jak guma, ale nie udało mi się uzyskać takiego efektu.

 

 

 

Screen: z lewej strony bez "create animation" z prawej strony po kliknięciu na przycisku "create animation"

 

 

 

 

51646764.jpg

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności