Piotrek255 Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Tak jak w temacie, chodzi mi o użycie na przykład solverow takich jak point-point, spring itp. do złączenia kości, które byłyby połączone hierarchią z innym (ruchomym) szkieletem. Efekty które myślałem ze uzyskam po wciśnięciu przycisku "create animation" ( po ustawieniu masy i innych parametrów ) to realistyczna animacja kości które poruszałyby geometrie liny, kawałka ubrania/materiału, ogona lub innego tego typu obiektu. Zrobiłem w jednym z testów hierarchie trzech kości z wyłączonym freeze lenght i ustawionych na stretch -> scale. Połączyłem je reaktorem point-point, środkowej i dolnej kości dałem masę 3.0 , myślałem ze z takimi ustawieniami kości będą się wydłużać jak guma, ale nie udało mi się uzyskać takiego efektu. Screen: z lewej strony bez "create animation" z prawej strony po kliknięciu na przycisku "create animation"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się