Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Tak jak w temacie, chodzi mi o użycie na przykład solverow takich jak point-point, spring itp. do złączenia kości, które byłyby połączone hierarchią z innym (ruchomym) szkieletem.

 

Efekty które myślałem ze uzyskam po wciśnięciu przycisku "create animation" ( po ustawieniu masy i innych parametrów ) to realistyczna animacja kości które poruszałyby geometrie liny, kawałka ubrania/materiału, ogona lub innego tego typu obiektu.

 

 

Zrobiłem w jednym z testów hierarchie trzech kości z wyłączonym freeze lenght i ustawionych na stretch -> scale. Połączyłem je reaktorem point-point, środkowej i dolnej kości dałem masę 3.0 , myślałem ze z takimi ustawieniami kości będą się wydłużać jak guma, ale nie udało mi się uzyskać takiego efektu.

 

 

 

Screen: z lewej strony bez "create animation" z prawej strony po kliknięciu na przycisku "create animation"

 

 

 

 

51646764.jpg

  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.