Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak jak w temacie, chodzi mi o użycie na przykład solverow takich jak point-point, spring itp. do złączenia kości, które byłyby połączone hierarchią z innym (ruchomym) szkieletem.

 

Efekty które myślałem ze uzyskam po wciśnięciu przycisku "create animation" ( po ustawieniu masy i innych parametrów ) to realistyczna animacja kości które poruszałyby geometrie liny, kawałka ubrania/materiału, ogona lub innego tego typu obiektu.

 

 

Zrobiłem w jednym z testów hierarchie trzech kości z wyłączonym freeze lenght i ustawionych na stretch -> scale. Połączyłem je reaktorem point-point, środkowej i dolnej kości dałem masę 3.0 , myślałem ze z takimi ustawieniami kości będą się wydłużać jak guma, ale nie udało mi się uzyskać takiego efektu.

 

 

 

Screen: z lewej strony bez "create animation" z prawej strony po kliknięciu na przycisku "create animation"

 

 

 

 

51646764.jpg

  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności