mateusz1985 Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam Przedstawię mój problem na prostym przykładzie. Zrobiłem stół z kulką na nim. Animuję kulkę. Nad tym wszystkim umieszczam plane-a któremu nadaje reactor cloth. Stół i kóleczka dostają reactor RB. Obrusik opada - kuleczka się rusza pod obrusem poruszając nim i wszystko działa fajnie. Kuleczce zaznaczyłem opcje Unyielding. Teraz chciałbym zrobić coś takiego, że kuleczka się nie rusza ale np w 100 klatce obrus zostaje ściągnięty ze stołu ześlizguje się z kuleczki i stołu. Przed przeliczeniem reactora zrobiłem animacje plane-a do 100 klatki się nie porusza po 100 do 150 jest przesunięty poza stół. , Schodzi ze stołu ale przenika przez stół i kuleczkę a nie ładnie się po nim ześlizguję. Co należy zaznaczyć, żeby ładnie się to animowało Mam nadzieję, że ktoś juz rozwiązał ten problem - wielkie dzięki za odpowiedzi. Udało się udało - jeżeli ktoś będzie miał taki sam problem - to proponuje nie wchodzić w reactor a jedynie w modyfikator clothe - odpowiednio ustawić parametry materiały - i kolizje z obiektami - a następnie stworzyć obiekt ciągnący za obrus połączony z nim przez wi-fi :) Surface I nastał nastepny problem - Panie i Panowie jak zrobić aby materiał (plaine) który jest ciągnięty przez 2 obiekt połączony surfacem nie rozciągał się? - (zaczepia sie jakby na obiekcie na ktorym lezy i tam zostaje a 2 jego czesc mega sie rozciaga) W object properties juz caly dzien siedze i dalej sie rozciaga. Jakieś propozycje ? Edytowane 26 Czerwiec 2009 przez mateusz1985
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się