Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Przedstawię mój problem na prostym przykładzie.

 

Zrobiłem stół z kulką na nim. Animuję kulkę. Nad tym wszystkim umieszczam plane-a któremu nadaje reactor cloth. Stół i kóleczka dostają reactor RB.

Obrusik opada - kuleczka się rusza pod obrusem poruszając nim i wszystko działa fajnie. Kuleczce zaznaczyłem opcje Unyielding.

 

Teraz chciałbym zrobić coś takiego, że kuleczka się nie rusza ale np w 100 klatce obrus zostaje ściągnięty ze stołu ześlizguje się z kuleczki i stołu. Przed przeliczeniem reactora zrobiłem animacje plane-a do 100 klatki się nie porusza po 100 do 150 jest przesunięty poza stół. ,

 

Schodzi ze stołu ale przenika przez stół i kuleczkę a nie ładnie się po nim ześlizguję. Co należy zaznaczyć, żeby ładnie się to animowało

 

Mam nadzieję, że ktoś juz rozwiązał ten problem - wielkie dzięki za odpowiedzi.

 

 

 

 

 

Udało się udało - jeżeli ktoś będzie miał taki sam problem - to proponuje nie wchodzić w reactor a jedynie w modyfikator clothe - odpowiednio ustawić parametry materiały - i kolizje z obiektami - a następnie stworzyć obiekt ciągnący za obrus połączony z nim przez wi-fi :) Surface

 

 

 

 

I nastał nastepny problem - Panie i Panowie jak zrobić aby materiał (plaine) który jest ciągnięty przez 2 obiekt połączony surfacem nie rozciągał się? - (zaczepia sie jakby na obiekcie na ktorym lezy i tam zostaje a 2 jego czesc mega sie rozciaga) W object properties juz caly dzien siedze i dalej sie rozciaga. Jakieś propozycje ?

Edytowane przez mateusz1985

  • Wyświetleń 949
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności