Daytona Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Witam, Na codzien nie zajmuje sie robieniem postaci, wiec jak juz cos na ksztalt postaci powstalo to wypada sie pochwalic. Ponizej moja wersja rzezby Nike z Samotraki. Model (widoczny po prawej) jako material wyjsciowy do Mudboxa zrobiony w Maxie. Finalna wersja ma okolo 300 tys scianek, wiec i tak dosyc oszczednie. Czas wykonania 5-6h ... tak jak zaznaczylem zbyt czesto postaci nie robie. :)
Ex3 Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 E tam trójkąty, jak się potrafi z nimi pracować to i z trisami można. A tu jak widać trisy w niczym nie przeszkodziły. Praca świetna, sculpt super, popracuj troszkę może jeszcze nad texturką żeby była ciut mniej chaotyczna i przypadkowa (chociaż ta która jest daje radę jak najbardziej ;) ) Pierwszy renderek z mniejszym nasyceniem światła i możesz to jako fotę sprzedawać na forach ;)
Daytona Napisano 1 Lipiec 2009 Autor Napisano 1 Lipiec 2009 Dzieki za uwagi. Przyznaje sie bez bicia, ze diffuse kompletnie "na palke" zostal przeze mnie zrobiony i jest to poprostu kilka razy tile'ujaca sie tekstura granitu. Zreszta oryginal duzo delikatniejszy material ma i gdyby chciec odwzorowac "fotke z muzeum" to caly shader bylby do przerobki. Czy trojkaty widac? Mam nadzieje, ze nie chodzi o brak SG w tej wersji z siatka. :)
Rekomendowane odpowiedzi