Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Na codzien nie zajmuje sie robieniem postaci, wiec jak juz cos na ksztalt postaci powstalo to wypada sie pochwalic. Ponizej moja wersja rzezby Nike z Samotraki.

 

nikesamotraki.jpg

 

Model (widoczny po prawej) jako material wyjsciowy do Mudboxa zrobiony w Maxie. Finalna wersja ma okolo 300 tys scianek, wiec i tak dosyc oszczednie. Czas wykonania 5-6h ... tak jak zaznaczylem zbyt czesto postaci nie robie. :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

E tam trójkąty, jak się potrafi z nimi pracować to i z trisami można.

A tu jak widać trisy w niczym nie przeszkodziły.

Praca świetna, sculpt super, popracuj troszkę może jeszcze nad texturką żeby była ciut mniej chaotyczna i przypadkowa (chociaż ta która jest daje radę jak najbardziej ;) )

Pierwszy renderek z mniejszym nasyceniem światła i możesz to jako fotę sprzedawać na forach ;)

Napisano

Dzieki za uwagi.

Przyznaje sie bez bicia, ze diffuse kompletnie "na palke" zostal przeze mnie zrobiony i jest to poprostu kilka razy tile'ujaca sie tekstura granitu. Zreszta oryginal duzo delikatniejszy material ma i gdyby chciec odwzorowac "fotke z muzeum" to caly shader bylby do przerobki.

 

Czy trojkaty widac? Mam nadzieje, ze nie chodzi o brak SG w tej wersji z siatka. :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności