Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

No wiec tak, same dzialanie normal mapki znam tylko chodzi mi o to jak przypisac normalmapke w Material Editor.Dotychczas nie za duzo uzywalem normal mapek a jak juz uzywalem to robilem to tak: w maps dawalem normalke jako bump ale efekt wychodzil sredni w porownaniu do tego co widzialem jak innym wychodza te normalki.

Troche poszukalem jak inaczej mozna to zrobic i znalazlem ze lepszy efekt wychodzi jak uzyje sie pluginu Metal Bump 9 no i ustawiam texture 1 i normalke i wszysko fajnie w viewporcie widac jak to dziala ale jak probuje juz zrenderowac to moj obiekt jest szary i nie ma ani teksturki ani normalki.

I o to moje pytanie co robie zle?i czy jest jeszcze jakis sposob na ustawienie normal mapki by efekt byl fajny?

Z gory dzieki;)

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 938
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w slocie bump, zamiast bitmapy wstawiasz NORMAL MAP i tam dopiero mape z pliku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.