Bany1991 Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 Witam No wiec tak, same dzialanie normal mapki znam tylko chodzi mi o to jak przypisac normalmapke w Material Editor.Dotychczas nie za duzo uzywalem normal mapek a jak juz uzywalem to robilem to tak: w maps dawalem normalke jako bump ale efekt wychodzil sredni w porownaniu do tego co widzialem jak innym wychodza te normalki. Troche poszukalem jak inaczej mozna to zrobic i znalazlem ze lepszy efekt wychodzi jak uzyje sie pluginu Metal Bump 9 no i ustawiam texture 1 i normalke i wszysko fajnie w viewporcie widac jak to dziala ale jak probuje juz zrenderowac to moj obiekt jest szary i nie ma ani teksturki ani normalki. I o to moje pytanie co robie zle?i czy jest jeszcze jakis sposob na ustawienie normal mapki by efekt byl fajny? Z gory dzieki;) Pozdrawiam!
Gość Gosc Napisano 8 Lipiec 2009 Napisano 8 Lipiec 2009 w slocie bump, zamiast bitmapy wstawiasz NORMAL MAP i tam dopiero mape z pliku
Bany1991 Napisano 8 Lipiec 2009 Autor Napisano 8 Lipiec 2009 Dzieki wielkie o to wlasnie mi chodzilo;):)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się