Napisano 8 Lipiec 200915 l Witam No wiec tak, same dzialanie normal mapki znam tylko chodzi mi o to jak przypisac normalmapke w Material Editor.Dotychczas nie za duzo uzywalem normal mapek a jak juz uzywalem to robilem to tak: w maps dawalem normalke jako bump ale efekt wychodzil sredni w porownaniu do tego co widzialem jak innym wychodza te normalki. Troche poszukalem jak inaczej mozna to zrobic i znalazlem ze lepszy efekt wychodzi jak uzyje sie pluginu Metal Bump 9 no i ustawiam texture 1 i normalke i wszysko fajnie w viewporcie widac jak to dziala ale jak probuje juz zrenderowac to moj obiekt jest szary i nie ma ani teksturki ani normalki. I o to moje pytanie co robie zle?i czy jest jeszcze jakis sposob na ustawienie normal mapki by efekt byl fajny? Z gory dzieki;) Pozdrawiam!
Napisano 8 Lipiec 200915 l w slocie bump, zamiast bitmapy wstawiasz NORMAL MAP i tam dopiero mape z pliku
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto