Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

No wiec tak, same dzialanie normal mapki znam tylko chodzi mi o to jak przypisac normalmapke w Material Editor.Dotychczas nie za duzo uzywalem normal mapek a jak juz uzywalem to robilem to tak: w maps dawalem normalke jako bump ale efekt wychodzil sredni w porownaniu do tego co widzialem jak innym wychodza te normalki.

Troche poszukalem jak inaczej mozna to zrobic i znalazlem ze lepszy efekt wychodzi jak uzyje sie pluginu Metal Bump 9 no i ustawiam texture 1 i normalke i wszysko fajnie w viewporcie widac jak to dziala ale jak probuje juz zrenderowac to moj obiekt jest szary i nie ma ani teksturki ani normalki.

I o to moje pytanie co robie zle?i czy jest jeszcze jakis sposob na ustawienie normal mapki by efekt byl fajny?

Z gory dzieki;)

Pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 911
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w slocie bump, zamiast bitmapy wstawiasz NORMAL MAP i tam dopiero mape z pliku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności