Napisano 18 Lipiec 200915 l Witam Szukałem po sieci, jednak nie udało mi się znaleźć nic konkretnego, a właściwie to nie znalazłem tego czego szukałem tzn. szukam :P Jak w 3ds max i V-Ray uzyskać tak realistyczny efekt? Powiedzmy, że model samochodu już mam (bo właściwie mam jestem już na finiszu :) ), mapy HDR również mam, panoramiczne, cubic (również kilka swojej produkcji; wszystkie 360). Wiem, co należy poustawiać w V-Ray (GL, ewentualnie light cache, GL environment -> skylight, reflection i odpowiednie ich ustawienia), wiem jak uzyskać "cień na mapie", itp. ... Na jednym z tutków znalazłem, iż należy ustawić mapę background (Rendering -> Environment -> Background) jednak za nic nie chce to wyjść "tak" jak na powyższym renderze; wychodzą zniekształcenia przy większych zoom-ach i inne artefakty, po drugie nie idzie dopasować położenia samochodu do tła; (Camera Match ale, dalej zniekształcone, co ma być jako tło?) Co należy wykonać/posiadać, aby efekt był choć trochę zbliżony do tego na renderze wyżej? Czy może autor po prostu wykonał serię odpowiednich zdjęć pod odpowiednimi kątami, a następnie zrobił co najmniej dwa plany, oteksturował i już... jeśli tak to co poustawiać/włączyć? P.S. Ewentualnie czego szukać w sieci? jakieś keywords, tagi, linki, cokolwiek bo nie wiem o co się zahaczyć... :| Dzięki za każdą pomoc. Pozdrawiam Edytowane 19 Lipiec 200915 l przez Matuzalem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto