Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Szukałem po sieci, jednak nie udało mi się znaleźć nic konkretnego, a właściwie to nie znalazłem tego czego szukałem tzn. szukam :P

 

Jak w 3ds max i V-Ray uzyskać tak realistyczny efekt?

 

BMW_E92_M3_Red_19_inch_alloys.jpg

 

Powiedzmy, że model samochodu już mam (bo właściwie mam jestem już na finiszu :) ), mapy HDR również mam, panoramiczne, cubic (również kilka swojej produkcji; wszystkie 360).

 

Wiem, co należy poustawiać w V-Ray (GL, ewentualnie light cache, GL environment -> skylight, reflection i odpowiednie ich ustawienia), wiem jak uzyskać "cień na mapie", itp. ...

 

Na jednym z tutków znalazłem, iż należy ustawić mapę background (Rendering -> Environment -> Background) jednak za nic nie chce to wyjść "tak" jak na powyższym renderze; wychodzą zniekształcenia przy większych zoom-ach i inne artefakty, po drugie nie idzie dopasować położenia samochodu do tła; (Camera Match ale, dalej zniekształcone, co ma być jako tło?)

 

Co należy wykonać/posiadać, aby efekt był choć trochę zbliżony do tego na renderze wyżej?

 

Czy może autor po prostu wykonał serię odpowiednich zdjęć pod odpowiednimi kątami, a następnie zrobił co najmniej dwa plany, oteksturował i już... jeśli tak to co poustawiać/włączyć?

 

P.S.

Ewentualnie czego szukać w sieci? jakieś keywords, tagi, linki, cokolwiek bo nie wiem o co się zahaczyć... :|

 

Dzięki za każdą pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez Matuzalem

  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności