Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

Szukałem po sieci, jednak nie udało mi się znaleźć nic konkretnego, a właściwie to nie znalazłem tego czego szukałem tzn. szukam :P

 

Jak w 3ds max i V-Ray uzyskać tak realistyczny efekt?

 

BMW_E92_M3_Red_19_inch_alloys.jpg

 

Powiedzmy, że model samochodu już mam (bo właściwie mam jestem już na finiszu :) ), mapy HDR również mam, panoramiczne, cubic (również kilka swojej produkcji; wszystkie 360).

 

Wiem, co należy poustawiać w V-Ray (GL, ewentualnie light cache, GL environment -> skylight, reflection i odpowiednie ich ustawienia), wiem jak uzyskać "cień na mapie", itp. ...

 

Na jednym z tutków znalazłem, iż należy ustawić mapę background (Rendering -> Environment -> Background) jednak za nic nie chce to wyjść "tak" jak na powyższym renderze; wychodzą zniekształcenia przy większych zoom-ach i inne artefakty, po drugie nie idzie dopasować położenia samochodu do tła; (Camera Match ale, dalej zniekształcone, co ma być jako tło?)

 

Co należy wykonać/posiadać, aby efekt był choć trochę zbliżony do tego na renderze wyżej?

 

Czy może autor po prostu wykonał serię odpowiednich zdjęć pod odpowiednimi kątami, a następnie zrobił co najmniej dwa plany, oteksturował i już... jeśli tak to co poustawiać/włączyć?

 

P.S.

Ewentualnie czego szukać w sieci? jakieś keywords, tagi, linki, cokolwiek bo nie wiem o co się zahaczyć... :|

 

Dzięki za każdą pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez Matuzalem
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności