fioleczek Napisano 20 Lipiec 2009 Napisano 20 Lipiec 2009 Witam, wczoraj zacząłem prace nad nowym projektem wnętrza, jak narazie zrobiłem to co widać. Wymodelowałem kilka krzeseł, stół , nadałem testowe materiały żeby zobaczyć jak to będzie ze sobą grać. Wszelkie uwagi mile widziane docelowo mam zamiar wrzucić takie szczegóły jak na tym zdjęciu, aczkolwiek wprowadze własne wymyslone obiekty, mam teraz pytanie odnośnie świateł, teraz są ustawione tak: VRAY 1. vraylight sphere, radiant power W 2,0 lekko zimny niebieski 2. vraylight sphere, radiant power W 8,0 lekko żołty kolorek 3. vraylight plane, luminous power 1000 biel ustawienia rendera: image sampler- adaptive qmc min sdvs 1 max 4 antialiasing - mitchell GI wyłączone GI environment wył reflection/refraction environment wł 1,0 color mapping- hsv exponential jeśli o czymś zapomniałem, to przypominajcie :)) Jak widzicie na renderze oświetlenie wydaje się jakieś SZTUCZNE, Chciałbym uzyskać coś w stylu dziennego z wpadającym słońcem słonecznym. Czy waszym zdaniem to co jest teraz jest złe? źle doświetlone? kompletnie nie pasuje do sceny?może znacie jakiś dobry patent na ładne światła:D Pozdrawiam,
mirekbini Napisano 21 Lipiec 2009 Napisano 21 Lipiec 2009 jeśli masz okno w oknie daj vray plane multi na 4 ,zaznacz invisible i odznacz affect specular. Możesz dodać vray sun, multi ustaw na 0,017 powinno być ok. Możesz taż ustawić za kamerą vray plane. Może też jakieś IESy. Dodaj upki
fioleczek Napisano 22 Lipiec 2009 Autor Napisano 22 Lipiec 2009 wrzucam UPA :) dodany vrayplane w oknie i vraysun zgodnie z radą mirekbini, aczkolwiek jak widzicie coś stało sie z materiałami, niewiem czemu robią sie takie ziarniste kropki?? czy to jest jakiś efekt niedoświetlenia?? jakieś odbicia czy co?? dodam że są tam tylko te dwa światła, żadnego GI i Environment'a cień na ścianie nie wydaje się dziwny??
mirekbini Napisano 22 Lipiec 2009 Napisano 22 Lipiec 2009 Włącz GI - irr map i light cache, image sampler zostaw tak jak jest na area. Zmień noise na 0,005 wtedy nie powinno być tych plam (szumów) , color mapping daj na exponential. Zrób tak i pokaż upka. Aha po lewej stronie ekaranu na max3d jest serduszko :)
fioleczek Napisano 23 Lipiec 2009 Autor Napisano 23 Lipiec 2009 wykombinowałem coś takiego z oświetleniem, nie jest waszym zdaniem za ciemno jakos? jest wrzucone vraysun, i ogolnie environment, i GI, moze podloga za ciemna? albo te krzesla jasniejsze zrobic?
Gość szysia565 Napisano 23 Lipiec 2009 Napisano 23 Lipiec 2009 Na podłogę możesz lekkiego bumpa rzucić... Natomiast przyczepiłbym się co do kadru - ten który wybrałeś w poście 3, był o wiele lepszy. Ten jest taki... Przytłaczający. EDIT: Ja tam bym trochę rozjaśnił tą scenkę... I zmienił color mapping na exponential.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się