Skocz do zawartości

jadalnia


fioleczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj zacząłem prace nad nowym projektem wnętrza, jak narazie zrobiłem to co widać. Wymodelowałem kilka krzeseł, stół , nadałem testowe materiały żeby zobaczyć jak to będzie ze sobą grać. Wszelkie uwagi mile widziane

 

da961d39b8667890.jpg

 

docelowo mam zamiar wrzucić takie szczegóły jak na tym zdjęciu, aczkolwiek wprowadze własne wymyslone obiekty,

 

077698d7b048ad76.jpg

 

mam teraz pytanie odnośnie świateł,

teraz są ustawione tak: VRAY

 

150139b1514d3a8f.jpg

 

1. vraylight sphere, radiant power W 2,0 lekko zimny niebieski

2. vraylight sphere, radiant power W 8,0 lekko żołty kolorek

3. vraylight plane, luminous power 1000 biel

 

ustawienia rendera:

image sampler- adaptive qmc min sdvs 1 max 4

antialiasing - mitchell

 

GI wyłączone

 

GI environment wył

reflection/refraction environment wł 1,0

 

color mapping- hsv exponential

 

jeśli o czymś zapomniałem, to przypominajcie :))

 

Jak widzicie na renderze oświetlenie wydaje się jakieś SZTUCZNE,

Chciałbym uzyskać coś w stylu dziennego z wpadającym słońcem słonecznym. Czy waszym zdaniem to co jest teraz jest złe? źle doświetlone? kompletnie nie pasuje do sceny?może znacie jakiś dobry patent na ładne światła:D

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

jeśli masz okno w oknie daj vray plane multi na 4 ,zaznacz invisible i odznacz affect specular. Możesz dodać vray sun, multi ustaw na 0,017 powinno być ok.

Możesz taż ustawić za kamerą vray plane. Może też jakieś IESy.

Dodaj upki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a9ab8089d4a97a23.jpg

 

wrzucam UPA :)

 

dodany vrayplane w oknie i vraysun

zgodnie z radą mirekbini, aczkolwiek jak widzicie coś stało sie z materiałami, niewiem czemu robią sie takie ziarniste kropki?? czy to jest jakiś efekt niedoświetlenia?? jakieś odbicia czy co??

 

dodam że są tam tylko te dwa światła, żadnego GI i Environment'a

cień na ścianie nie wydaje się dziwny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz GI - irr map i light cache, image sampler zostaw tak jak jest na area. Zmień noise na 0,005 wtedy nie powinno być tych plam (szumów) , color mapping daj na exponential.

Zrób tak i pokaż upka. Aha po lewej stronie ekaranu na max3d jest serduszko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szysia565

Na podłogę możesz lekkiego bumpa rzucić... Natomiast przyczepiłbym się co do kadru - ten który wybrałeś w poście 3, był o wiele lepszy. Ten jest taki... Przytłaczający.

 

EDIT: Ja tam bym trochę rozjaśnił tą scenkę... I zmienił color mapping na exponential.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności