Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak zrobic w 3d maxie (r3) crash test samochodów lub czegos innego. zalezy mi aby powierzchnia sie wyginala i zostawala odksztalcona po odbiciu sie.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pierwsze co mi przychodzi do głowy to reactor -ale obawiam się że może go nie być w maxie r3. a jeśli jest to poszperaj w wątkach o reaktorze

jeśli nie ma to modelowanie ręczne (ale to zabójstwo przy słabych często efektach), może jakiś plugin?

Napisano

Witam

Czytałem sobie tego posta i pomyślałem sobie że fajnie patrzeć jak swój samochód wpada na ściane podczas crash testu,

dlatego prosze ci Bishop jak cos znajdziesz to napisz w poście lub daj mi znać na e-maila.

Napisano

Kurna jedyne co przychodzi mi to albo ffd box modification,albo vol select z xformem(pamietacie ta piłeczkę z tutoriala jak odkształcała płaszczyznę).

Napisano

mozna by wymodelowac samochod po uderzeniu albo kilka kopi coraz bardziej pogietych..i poprostu zmorphowac.

 

na http://www.allanmckay.com/ (link z tgo forum albo forum3d ..juz nie pamietam ) facet urzyl particles do tego, jakis filmik tam jest ale go nie widzialem i nie wiem czy sie przyda...w kazdym razie ciekawe rozwiazanie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności