Bishop Napisano 4 Kwiecień 2004 Napisano 4 Kwiecień 2004 Jak zrobic w 3d maxie (r3) crash test samochodów lub czegos innego. zalezy mi aby powierzchnia sie wyginala i zostawala odksztalcona po odbiciu sie.
Noic Napisano 4 Kwiecień 2004 Napisano 4 Kwiecień 2004 pierwsze co mi przychodzi do głowy to reactor -ale obawiam się że może go nie być w maxie r3. a jeśli jest to poszperaj w wątkach o reaktorze jeśli nie ma to modelowanie ręczne (ale to zabójstwo przy słabych często efektach), może jakiś plugin?
Kryhas Napisano 6 Kwiecień 2004 Napisano 6 Kwiecień 2004 Witam Czytałem sobie tego posta i pomyślałem sobie że fajnie patrzeć jak swój samochód wpada na ściane podczas crash testu, dlatego prosze ci Bishop jak cos znajdziesz to napisz w poście lub daj mi znać na e-maila.
Bishop Napisano 8 Kwiecień 2004 Autor Napisano 8 Kwiecień 2004 Kurna jedyne co przychodzi mi to albo ffd box modification,albo vol select z xformem(pamietacie ta piłeczkę z tutoriala jak odkształcała płaszczyznę).
sikham Napisano 8 Kwiecień 2004 Napisano 8 Kwiecień 2004 czytałem kiedyś że ktoś zrobił to za pomocą pluga do symulowania tkanin ale efekty były dobre tylko gdy \"coś\" uderzało w samochód
ZOMO Napisano 9 Kwiecień 2004 Napisano 9 Kwiecień 2004 mozna by wymodelowac samochod po uderzeniu albo kilka kopi coraz bardziej pogietych..i poprostu zmorphowac. na http://www.allanmckay.com/ (link z tgo forum albo forum3d ..juz nie pamietam ) facet urzyl particles do tego, jakis filmik tam jest ale go nie widzialem i nie wiem czy sie przyda...w kazdym razie ciekawe rozwiazanie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się