Napisano 4 Kwiecień 200421 l Jak zrobic w 3d maxie (r3) crash test samochodów lub czegos innego. zalezy mi aby powierzchnia sie wyginala i zostawala odksztalcona po odbiciu sie.
Napisano 4 Kwiecień 200421 l pierwsze co mi przychodzi do głowy to reactor -ale obawiam się że może go nie być w maxie r3. a jeśli jest to poszperaj w wątkach o reaktorze jeśli nie ma to modelowanie ręczne (ale to zabójstwo przy słabych często efektach), może jakiś plugin?
Napisano 6 Kwiecień 200421 l Witam Czytałem sobie tego posta i pomyślałem sobie że fajnie patrzeć jak swój samochód wpada na ściane podczas crash testu, dlatego prosze ci Bishop jak cos znajdziesz to napisz w poście lub daj mi znać na e-maila.
Napisano 8 Kwiecień 200421 l Autor Kurna jedyne co przychodzi mi to albo ffd box modification,albo vol select z xformem(pamietacie ta piłeczkę z tutoriala jak odkształcała płaszczyznę).
Napisano 8 Kwiecień 200421 l czytałem kiedyś że ktoś zrobił to za pomocą pluga do symulowania tkanin ale efekty były dobre tylko gdy \"coś\" uderzało w samochód
Napisano 9 Kwiecień 200421 l mozna by wymodelowac samochod po uderzeniu albo kilka kopi coraz bardziej pogietych..i poprostu zmorphowac. na http://www.allanmckay.com/ (link z tgo forum albo forum3d ..juz nie pamietam ) facet urzyl particles do tego, jakis filmik tam jest ale go nie widzialem i nie wiem czy sie przyda...w kazdym razie ciekawe rozwiazanie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto