Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak zrobic w 3d maxie (r3) crash test samochodów lub czegos innego. zalezy mi aby powierzchnia sie wyginala i zostawala odksztalcona po odbiciu sie.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pierwsze co mi przychodzi do głowy to reactor -ale obawiam się że może go nie być w maxie r3. a jeśli jest to poszperaj w wątkach o reaktorze

jeśli nie ma to modelowanie ręczne (ale to zabójstwo przy słabych często efektach), może jakiś plugin?

Napisano

Witam

Czytałem sobie tego posta i pomyślałem sobie że fajnie patrzeć jak swój samochód wpada na ściane podczas crash testu,

dlatego prosze ci Bishop jak cos znajdziesz to napisz w poście lub daj mi znać na e-maila.

Napisano
  • Autor

Kurna jedyne co przychodzi mi to albo ffd box modification,albo vol select z xformem(pamietacie ta piłeczkę z tutoriala jak odkształcała płaszczyznę).

Napisano

czytałem kiedyś że ktoś zrobił to za pomocą pluga do symulowania tkanin ale efekty były dobre tylko gdy \"coś\" uderzało w samochód

Napisano

mozna by wymodelowac samochod po uderzeniu albo kilka kopi coraz bardziej pogietych..i poprostu zmorphowac.

 

na http://www.allanmckay.com/ (link z tgo forum albo forum3d ..juz nie pamietam ) facet urzyl particles do tego, jakis filmik tam jest ale go nie widzialem i nie wiem czy sie przyda...w kazdym razie ciekawe rozwiazanie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności