Yelon Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Jak mam animować np sukienkę jakiejś laski tak aby płynnie ruszała sie gdy poruszam nogami. Ustawiłem że nogi to rbody cylinder to powiedzmy cloth i jakiś tułów .Po ustawieniu mesh select na połowę sukienki a druga poło poruszam kośćmi tak aby móc iść tułowiem.Gdy poruszam kośćmi połowa sukienki zostaje daleko w tyle za postacią ale to chyba dlatego że jest to cloth.Włączam reactora przeliczam i sukienka rusza się ale coś ją zatrzymuje z tyłu tak jakby 2 vertexy zatrzymywały się a reszta działa .Co z tym zrobic .Pztrztyłem wielokrotnie na różnych modelach.
Kris_R Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 dla mnie to ciut niejasne :/ mógłbys mi na miala scenkę rzucic? (max5)...
Yelon Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Napisano 5 Kwiecień 2004 Jutro zgram z domu zdjęcie z wiewporta , ale narazie jeśli nie jest to jasne to może opiszesz w skrócie jak reactorem clotch animować suknie czy np garnitur tak aby ruszał się podczas animacji postacią. Ustawiłem nogi na unlying i pusciłem reactora i ta suknia nie chce podążać za nogami bo pare verteksów stoi w miejscu a reszta działa. i to jest dziwne.
und3r Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Siemka! Zapraszam do zassania tutka. http://dambek.pl/~f3d/Tuts/cloth.avi
Nimrod Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Jakim to jest kodekiem potraktowane, bo mi nie otwiera :(
und3r Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 Chyba jakis Xvid .. nie wiem .. nie ja to robiłem :)
kulexy Napisano 5 Kwiecień 2004 Napisano 5 Kwiecień 2004 a dales SIMULATE w narzedziach reactora?? bo ja kiedys nie i tez nie wiiedzialem co sie dzieje i chodzilem zly :)
Yelon Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Napisano 26 Kwiecień 2004 DObra ponowię próbe . Czy ktoś moze mi wytłumaczyć jak zrobić ładnie animowaną sukienkę lub garnitur. Jestem na takim etapie pracy nad postacią ,że bardzo potrzebuję wiedzieć jak mam rozwiazać ten problem może link do jakiegoś tutoriala bo ten wyżej nie działa.Oczywiście bez płatnych pluginów.
Yelon Napisano 26 Kwiecień 2004 Autor Napisano 26 Kwiecień 2004 Tak jak wcześniej wspomniałem bawiłem sie w reactor cloth .Ale nie wiem czy np sukienka musi być odzielnym obiektem, czy wybranymi przez mesh select verteksami którym przypisuje rcloth.Bo jeśli osobno to jak ta suknie ma ruszać się z postacią jeśli np przyczepię ją do piostaci przez ten modyfikator coś tam affectTAB. Jeśli to jeden obiekt z wybranymi vertexy to jak w hierarhi modyfikatorów ma być skin i reactor cloth.Co pierwsze Ani tak ani tak nie mogę zrobić tego coś mi tą cholerną suknie trzyma z tyłu. Mam nadzieje że coś z tego zrozumieliscie Pomocy.!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się