Mr. J Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 Mam taki mały problem. Używam teraz 3DS Maxa, ustawiłem sobie scenę, włączyłem MentalRaya, FinalGather i jak renderuję Viewport to jest efekt taki jakiego oczekuję, natomiast gdy renderuję teksturę to już nie ma na niej tego cieniowania które widziałem w renderze z Viewportu. Może ktoś wie co mam zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.
Temporal Napisano 12 Sierpień 2009 Napisano 12 Sierpień 2009 konkrety screeny cos wiecej bo tak to narazie wiem tylko ze masz problem
Mr. J Napisano 12 Sierpień 2009 Autor Napisano 12 Sierpień 2009 Chodzi o to: Na poniższym quick renderze widać cieniowanie Ale gdy próbuję wypalić mapę z tym cieniowaniem to coś nie wychodzi i tekstura wygląda paskudnie: Jako Target Map Slot w "Render to texture" wybieram Diffuse Color, a w Output Complete Map. Materiał nałożony to zwykły biały diffuse. Reszta: Mental Ray + Final Gather + Global ilumination.
Temporal Napisano 13 Sierpień 2009 Napisano 13 Sierpień 2009 teraz z glowy gadam ale w renderu tu texture nie ma czegos takiego jak lightmap? wtedy to wypala texture z cieniowaniem a diff wypala tylko diffa choc moze glupoty gadam musialbym maxa odpalic pozniej odpisze dokladnie
Mr. J Napisano 19 Sierpień 2009 Autor Napisano 19 Sierpień 2009 Na prawdę nikt nie jest w stanie pomóc? Może inaczej: Global Ilumination daje mi efekt brudu wokół krawędzi i taki właśnie efekt chcę uzyskać. Może jest jakaś inna metoda aby to osiągnąć? Przez tą zagwostkę stoję w miejscu z projektem już od tygodnia :(
Plugawiciel Napisano 31 Maj 2010 Napisano 31 Maj 2010 siema , mialem ten sam problem. Najpier pokarz mu gdze ma zapiasc mape , potem w Selected Element Unique Settings zaznacz wszystko co tam jest . Wypieczona mapka bedze we wskazanej lokalizacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się