Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki mały problem. Używam teraz 3DS Maxa, ustawiłem sobie scenę, włączyłem MentalRaya, FinalGather i jak renderuję Viewport to jest efekt taki jakiego oczekuję, natomiast gdy renderuję teksturę to już nie ma na niej tego cieniowania które widziałem w renderze z Viewportu. Może ktoś wie co mam zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chodzi o to: Na poniższym quick renderze widać cieniowanie

viewport.jpg

 

Ale gdy próbuję wypalić mapę z tym cieniowaniem to coś nie wychodzi i tekstura wygląda paskudnie:

kadlubnowycompletemap.jpg

 

Jako Target Map Slot w "Render to texture" wybieram Diffuse Color, a w Output Complete Map.

Materiał nałożony to zwykły biały diffuse. Reszta: Mental Ray + Final Gather + Global ilumination.

Napisano

teraz z glowy gadam ale w renderu tu texture nie ma czegos takiego jak lightmap? wtedy to wypala texture z cieniowaniem a diff wypala tylko diffa choc moze glupoty gadam musialbym maxa odpalic

 

pozniej odpisze dokladnie

Napisano

Na prawdę nikt nie jest w stanie pomóc? Może inaczej: Global Ilumination daje mi efekt brudu wokół krawędzi i taki właśnie efekt chcę uzyskać. Może jest jakaś inna metoda aby to osiągnąć?

Przez tą zagwostkę stoję w miejscu z projektem już od tygodnia :(

Napisano

siema , mialem ten sam problem. Najpier pokarz mu gdze ma zapiasc mape , potem w Selected Element Unique Settings zaznacz wszystko co tam jest . Wypieczona mapka bedze we wskazanej lokalizacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności