Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki mały problem. Używam teraz 3DS Maxa, ustawiłem sobie scenę, włączyłem MentalRaya, FinalGather i jak renderuję Viewport to jest efekt taki jakiego oczekuję, natomiast gdy renderuję teksturę to już nie ma na niej tego cieniowania które widziałem w renderze z Viewportu. Może ktoś wie co mam zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Chodzi o to: Na poniższym quick renderze widać cieniowanie

viewport.jpg

 

Ale gdy próbuję wypalić mapę z tym cieniowaniem to coś nie wychodzi i tekstura wygląda paskudnie:

kadlubnowycompletemap.jpg

 

Jako Target Map Slot w "Render to texture" wybieram Diffuse Color, a w Output Complete Map.

Materiał nałożony to zwykły biały diffuse. Reszta: Mental Ray + Final Gather + Global ilumination.

Napisano

teraz z glowy gadam ale w renderu tu texture nie ma czegos takiego jak lightmap? wtedy to wypala texture z cieniowaniem a diff wypala tylko diffa choc moze glupoty gadam musialbym maxa odpalic

 

pozniej odpisze dokladnie

Napisano
  • Autor

Na prawdę nikt nie jest w stanie pomóc? Może inaczej: Global Ilumination daje mi efekt brudu wokół krawędzi i taki właśnie efekt chcę uzyskać. Może jest jakaś inna metoda aby to osiągnąć?

Przez tą zagwostkę stoję w miejscu z projektem już od tygodnia :(

Napisano

siema , mialem ten sam problem. Najpier pokarz mu gdze ma zapiasc mape , potem w Selected Element Unique Settings zaznacz wszystko co tam jest . Wypieczona mapka bedze we wskazanej lokalizacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności