Napisano 12 Sierpień 200915 l Mam taki mały problem. Używam teraz 3DS Maxa, ustawiłem sobie scenę, włączyłem MentalRaya, FinalGather i jak renderuję Viewport to jest efekt taki jakiego oczekuję, natomiast gdy renderuję teksturę to już nie ma na niej tego cieniowania które widziałem w renderze z Viewportu. Może ktoś wie co mam zrobić? Z góry dziękuję za pomoc.
Napisano 12 Sierpień 200915 l konkrety screeny cos wiecej bo tak to narazie wiem tylko ze masz problem
Napisano 12 Sierpień 200915 l Autor Chodzi o to: Na poniższym quick renderze widać cieniowanie Ale gdy próbuję wypalić mapę z tym cieniowaniem to coś nie wychodzi i tekstura wygląda paskudnie: Jako Target Map Slot w "Render to texture" wybieram Diffuse Color, a w Output Complete Map. Materiał nałożony to zwykły biały diffuse. Reszta: Mental Ray + Final Gather + Global ilumination.
Napisano 13 Sierpień 200915 l teraz z glowy gadam ale w renderu tu texture nie ma czegos takiego jak lightmap? wtedy to wypala texture z cieniowaniem a diff wypala tylko diffa choc moze glupoty gadam musialbym maxa odpalic pozniej odpisze dokladnie
Napisano 19 Sierpień 200915 l Autor Na prawdę nikt nie jest w stanie pomóc? Może inaczej: Global Ilumination daje mi efekt brudu wokół krawędzi i taki właśnie efekt chcę uzyskać. Może jest jakaś inna metoda aby to osiągnąć? Przez tą zagwostkę stoję w miejscu z projektem już od tygodnia :(
Napisano 31 Maj 201014 l siema , mialem ten sam problem. Najpier pokarz mu gdze ma zapiasc mape , potem w Selected Element Unique Settings zaznacz wszystko co tam jest . Wypieczona mapka bedze we wskazanej lokalizacji
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto