kamode Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Witam, Zrobiłem kontrolery dla oka lewego i prawego po czym zparentowałem je z kontrolerem oczu (który steruje dwoma oczyma) Następnie utworzyłem Aim Constrain aby każde oko podążało za swoim kontrolerem i tu wszystko działało prawidłowo, mogłem kontrolować każde oko oddzielnie lub oba jednocześnie. Problem pojawił się po utworzeniu Set Driven Key. Jako driver wczytałem L_eyeControl z parametrem translate Y a funkcje drivena pełniła powieka z parametrami Start i End Sweep. Za pomocą tego utworzyłem efekt ruchu powiek zależny od ruchu oka (czyli jego kontrolera). Wszystko działa poprawnie jeżeli steruję kontrolerem pojedynczego oka, ale gdy poruszam głównym kontrolerem (eyeControl) ruch wykonują tylko oczy - powieki są w bezruchu a nie powinny ponieważ ten kontroler pełni funkcje rodzica więc transformuje również L i R_eyeControl a te z kolei powodują ruch powiek :) Ktoś wie gdzie może siedzieć błąd?
Reanimator Napisano 1 Wrzesień 2009 Napisano 1 Wrzesień 2009 Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem problem, ale przy transformowaniu rodzica childy pozostaja bez ruchu w ich lokalnym ukladzie wspolrzednych, wiec jezeli cos jest podpiete pod ich transformacje, to nie bedzie dzialac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się