Napisano 1 Wrzesień 200915 l Witam, Zrobiłem kontrolery dla oka lewego i prawego po czym zparentowałem je z kontrolerem oczu (który steruje dwoma oczyma) Następnie utworzyłem Aim Constrain aby każde oko podążało za swoim kontrolerem i tu wszystko działało prawidłowo, mogłem kontrolować każde oko oddzielnie lub oba jednocześnie. Problem pojawił się po utworzeniu Set Driven Key. Jako driver wczytałem L_eyeControl z parametrem translate Y a funkcje drivena pełniła powieka z parametrami Start i End Sweep. Za pomocą tego utworzyłem efekt ruchu powiek zależny od ruchu oka (czyli jego kontrolera). Wszystko działa poprawnie jeżeli steruję kontrolerem pojedynczego oka, ale gdy poruszam głównym kontrolerem (eyeControl) ruch wykonują tylko oczy - powieki są w bezruchu a nie powinny ponieważ ten kontroler pełni funkcje rodzica więc transformuje również L i R_eyeControl a te z kolei powodują ruch powiek :) Ktoś wie gdzie może siedzieć błąd?
Napisano 1 Wrzesień 200915 l Nie jestem pewien czy dobrze rozumiem problem, ale przy transformowaniu rodzica childy pozostaja bez ruchu w ich lokalnym ukladzie wspolrzednych, wiec jezeli cos jest podpiete pod ich transformacje, to nie bedzie dzialac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto