Skocz do zawartości

zachowanie kształtu po usunięciu face-ow


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Gniotłem sobie taki model w "glinie" i doszedłem do wniosku, iż posiadam niepotrzebne poligony. Z tymi niepotrzebnymi poligonami mogłem podwyższyc poziom gęstości siatki do 6, a bez nich do 9.

Do rzeczy - obniżyłem poziom z 6 do 1 ukryłem niepotrzebne zaznaczyłem usuń ukryte i wróciłem do poziomu 6 i niestety model stracił kształt stał się opływowy

Próbowałem:

1.Po usunięciu niepotrzebnych dodać krawęd, przy " zakonczeniu" (gdzie szyja łaczy sie z korpusem) i wrucić do poziomu 6. Ta metoda pomogła,ale tylko trochę (efekt wciąż nie zadowalał i mogłem podwyższyć level do 8)

2.Jest chyba jeszcze taka funkcja Marph Target do zachowania kształtu, ale niewiem za bardzo jak ona działa tzn co kiedy trzeba kliknąć.

 

Przed del;

sdiv6a.th.tif

 

Po del;

sdiv6b.th.tif

 

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

morph target niezadziała, bo zmieniłeś kolejność wierzchołków - morph target zapamiętuje gdzie są wierzchołki a potem przesuwa je spowrotem - zrób tak :

weź głowę z usuniętymi wierzchołkami, jako subtoola dodaj tą bez usuniętych wierzchołków, zagęść tą na której chcesz dodać detal, zaznacz tązusuniętymi wierzchołkami i kliknij "project all" - detale z subtoola zostaną "zprojektowane" na głowę z mniejszym detalem :)

Mam nadzieję, że pomoże :)

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności