Napisano 3 Wrzesień 200915 l Gniotłem sobie taki model w "glinie" i doszedłem do wniosku, iż posiadam niepotrzebne poligony. Z tymi niepotrzebnymi poligonami mogłem podwyższyc poziom gęstości siatki do 6, a bez nich do 9. Do rzeczy - obniżyłem poziom z 6 do 1 ukryłem niepotrzebne zaznaczyłem usuń ukryte i wróciłem do poziomu 6 i niestety model stracił kształt stał się opływowy Próbowałem: 1.Po usunięciu niepotrzebnych dodać krawęd, przy " zakonczeniu" (gdzie szyja łaczy sie z korpusem) i wrucić do poziomu 6. Ta metoda pomogła,ale tylko trochę (efekt wciąż nie zadowalał i mogłem podwyższyć level do 8) 2.Jest chyba jeszcze taka funkcja Marph Target do zachowania kształtu, ale niewiem za bardzo jak ona działa tzn co kiedy trzeba kliknąć. Przed del; Po del;
Napisano 3 Wrzesień 200915 l morph target niezadziała, bo zmieniłeś kolejność wierzchołków - morph target zapamiętuje gdzie są wierzchołki a potem przesuwa je spowrotem - zrób tak : weź głowę z usuniętymi wierzchołkami, jako subtoola dodaj tą bez usuniętych wierzchołków, zagęść tą na której chcesz dodać detal, zaznacz tązusuniętymi wierzchołkami i kliknij "project all" - detale z subtoola zostaną "zprojektowane" na głowę z mniejszym detalem :) Mam nadzieję, że pomoże :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto