duff Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 Gniotłem sobie taki model w "glinie" i doszedłem do wniosku, iż posiadam niepotrzebne poligony. Z tymi niepotrzebnymi poligonami mogłem podwyższyc poziom gęstości siatki do 6, a bez nich do 9. Do rzeczy - obniżyłem poziom z 6 do 1 ukryłem niepotrzebne zaznaczyłem usuń ukryte i wróciłem do poziomu 6 i niestety model stracił kształt stał się opływowy Próbowałem: 1.Po usunięciu niepotrzebnych dodać krawęd, przy " zakonczeniu" (gdzie szyja łaczy sie z korpusem) i wrucić do poziomu 6. Ta metoda pomogła,ale tylko trochę (efekt wciąż nie zadowalał i mogłem podwyższyć level do 8) 2.Jest chyba jeszcze taka funkcja Marph Target do zachowania kształtu, ale niewiem za bardzo jak ona działa tzn co kiedy trzeba kliknąć. Przed del; Po del;
danilo2 Napisano 3 Wrzesień 2009 Napisano 3 Wrzesień 2009 morph target niezadziała, bo zmieniłeś kolejność wierzchołków - morph target zapamiętuje gdzie są wierzchołki a potem przesuwa je spowrotem - zrób tak : weź głowę z usuniętymi wierzchołkami, jako subtoola dodaj tą bez usuniętych wierzchołków, zagęść tą na której chcesz dodać detal, zaznacz tązusuniętymi wierzchołkami i kliknij "project all" - detale z subtoola zostaną "zprojektowane" na głowę z mniejszym detalem :) Mam nadzieję, że pomoże :) 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się