Skocz do zawartości

Renderfarma - problem z dyskami.


kannu

Rekomendowane odpowiedzi

serwus :)

mam problem z renderfarma. malutki, ale wkurzajacy.

Wiadomo , wszystkie pliki sa sasysane i zapisywane na serwerze , i akcja jest tego typu ,ze jak wysylam zadanie na stacje

i ktoras byla przez chwile odlaczona od sieci to pomimo zmapowanego dysku serwerowego , ma go Dissconected.

I po wsadzeniu kabla sieciowego komp mi automatycznie nie podlacza tego dysku ( wystarczyloby zeby sobie co minute sprawdzal ).

 

Oczywiscie rozwiazaniem jest wejscie na ta stacje, i w "moj komputer" klikniecie tego dysku - wtedy jest natychmiast nawiazane polaczenie i wszystko jest ok.

Problem polega na tym , ze wysylajac cos do renderowania , ta stacja sie zatrzymuje z komunikatem ze nie moze odnalezc sciezki do zapisu na " Z".

 

Czy mozna jakos ustawic automatyczne odswiezanie , sprawdzanie sciezek ?

 

Niby drobne , ale upierdliwe.

 

Pozdrawiam i zycze powozenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam,

Przepraszam, że pod ten temat się podpiąłem, ale bło o renderfarmie

Mam problem z renderowaniem przez backburnera:

Wszystkie komputery się widzą renderowani pięknie idzie, ale kolor renderów z innych kompów jest inny niż z komputera na którym była przygotowywana scena.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

Jeśli tak to proszę o pomoc jkak to rozwiącać.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 99% na kompach nie ma jakiejś mapy albo pluginu. Musisz zadbać aby wszystkie kompy miały dostęp do WSZYSTKICH potrzebnych rozszerzeń i plików, maxscriptów itp. np. jeżeli masz zapisaną Irradiance map na dysku to każdy komp powinien móc ją ściągnąć z dysku sieciowego. Poczytaj też w logach czy jakiś błąd nie wyskoczył.

 

 

kannu git, że się przydało, pozdrawiam i dzięki za rep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to wina map, ale napiszę może jak to wszystko połączyłem:

Na kompie głównym z którego wysyłam zadania na dysku C jest zainstalowany max 2008 a na dysku E mam projekty. Na drugim kompie mam maxa zainstalowanego na dysku C. Z kompa głównego udostępniłem wszystkie dyski a na kompie drugim zmapowałem całe dysk. Jeśli z kompa głównego nie włączę opcji do netrendera include maps to na drugim kompie wywala błąd, że nie widzi jakiejś mapy. Jeśli włącze tą opcję to renderuje, ale z mapą innego koloru(blady kolor).

Co może być nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzelam że coś z gammą, renderujesz w LWF ? może masz plugin color mapping zainstalowany ?

 

a może jak slave nie może znaleźć mapy to w swoich zasobach wyszperał jakąś o takiej samej nazwie jeno w innym katalogu.

 

zrób testy na małej scenie, bo z dużą to za dużo zmiennych do sprawdzania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację, że z gammą może być coś nie tak. Jutro przetestuję na małej scenie, ale proszę napisz co z tą gammą(chyba jeśli jest 1 to będą kolory blade a jak 1,6 to bardziej nasycone, nie wiem czy dobrze rozumuję, ale jak ustawić na slave taką samą gamme jaka jest na moim sprzęcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy przestawianiu gammy w preferencesach to tam jest taki ptaszek do zaznaczenia aby ustawiał stan gammy z pliku może to to pomoże choć od razu powinno działać dobrze.

 

Pewnie masz ustawione aby zmieniał gammę ładowanych plików, a slave nie potrafi sobie z tym poradzić i nie wiem jak to przeskoczyć.

 

Możesz zmienić gammę w samych teksturach za pomocą fotoszopa albo irfanview, ale to problematyczne rozwiązanie bo robią się dwa zestawy tekstur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności