Napisano 3 Wrzesień 200915 l serwus :) mam problem z renderfarma. malutki, ale wkurzajacy. Wiadomo , wszystkie pliki sa sasysane i zapisywane na serwerze , i akcja jest tego typu ,ze jak wysylam zadanie na stacje i ktoras byla przez chwile odlaczona od sieci to pomimo zmapowanego dysku serwerowego , ma go Dissconected. I po wsadzeniu kabla sieciowego komp mi automatycznie nie podlacza tego dysku ( wystarczyloby zeby sobie co minute sprawdzal ). Oczywiscie rozwiazaniem jest wejscie na ta stacje, i w "moj komputer" klikniecie tego dysku - wtedy jest natychmiast nawiazane polaczenie i wszystko jest ok. Problem polega na tym , ze wysylajac cos do renderowania , ta stacja sie zatrzymuje z komunikatem ze nie moze odnalezc sciezki do zapisu na " Z". Czy mozna jakos ustawic automatyczne odswiezanie , sprawdzanie sciezek ? Niby drobne , ale upierdliwe. Pozdrawiam i zycze powozenia :)
Napisano 4 Wrzesień 200915 l Autor serwus :) http://banita.pl/konf/smbmapwinxp.html wielkie dzieki zdeno, chyba wlasnie o to chodzilo :) jeszcze nie testowalem , tylko na razie przegladalem i widzialem ze na koncu artykułu jest o autoreconekcie. Napewno sie przyda . Rep. pozdrawiam i zycze powozenia :)
Napisano 5 Wrzesień 200915 l Witam, Przepraszam, że pod ten temat się podpiąłem, ale bło o renderfarmie Mam problem z renderowaniem przez backburnera: Wszystkie komputery się widzą renderowani pięknie idzie, ale kolor renderów z innych kompów jest inny niż z komputera na którym była przygotowywana scena. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Jeśli tak to proszę o pomoc jkak to rozwiącać. Pozdr.
Napisano 6 Wrzesień 200915 l na 99% na kompach nie ma jakiejś mapy albo pluginu. Musisz zadbać aby wszystkie kompy miały dostęp do WSZYSTKICH potrzebnych rozszerzeń i plików, maxscriptów itp. np. jeżeli masz zapisaną Irradiance map na dysku to każdy komp powinien móc ją ściągnąć z dysku sieciowego. Poczytaj też w logach czy jakiś błąd nie wyskoczył. kannu git, że się przydało, pozdrawiam i dzięki za rep
Napisano 6 Wrzesień 200915 l Nie wiem czy to wina map, ale napiszę może jak to wszystko połączyłem: Na kompie głównym z którego wysyłam zadania na dysku C jest zainstalowany max 2008 a na dysku E mam projekty. Na drugim kompie mam maxa zainstalowanego na dysku C. Z kompa głównego udostępniłem wszystkie dyski a na kompie drugim zmapowałem całe dysk. Jeśli z kompa głównego nie włączę opcji do netrendera include maps to na drugim kompie wywala błąd, że nie widzi jakiejś mapy. Jeśli włącze tą opcję to renderuje, ale z mapą innego koloru(blady kolor). Co może być nie tak?
Napisano 6 Wrzesień 200915 l strzelam że coś z gammą, renderujesz w LWF ? może masz plugin color mapping zainstalowany ? a może jak slave nie może znaleźć mapy to w swoich zasobach wyszperał jakąś o takiej samej nazwie jeno w innym katalogu. zrób testy na małej scenie, bo z dużą to za dużo zmiennych do sprawdzania
Napisano 6 Wrzesień 200915 l Masz rację, że z gammą może być coś nie tak. Jutro przetestuję na małej scenie, ale proszę napisz co z tą gammą(chyba jeśli jest 1 to będą kolory blade a jak 1,6 to bardziej nasycone, nie wiem czy dobrze rozumuję, ale jak ustawić na slave taką samą gamme jaka jest na moim sprzęcie)
Napisano 7 Wrzesień 200915 l przy przestawianiu gammy w preferencesach to tam jest taki ptaszek do zaznaczenia aby ustawiał stan gammy z pliku może to to pomoże choć od razu powinno działać dobrze. Pewnie masz ustawione aby zmieniał gammę ładowanych plików, a slave nie potrafi sobie z tym poradzić i nie wiem jak to przeskoczyć. Możesz zmienić gammę w samych teksturach za pomocą fotoszopa albo irfanview, ale to problematyczne rozwiązanie bo robią się dwa zestawy tekstur.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto