Napisano 6 Wrzesień 200915 l Ostatnio wzialem sie za animacje (a raczej za prosty ruch kamery i obrot obiektu :P) no i postanowilem sobie przeliczyc irr mapke do pliku a kolejnego dnia puscic sam render. No i zmieniam sobie w vray by czytalo teraz irr mape z dysku i renderuje sobie range od 0 do 10. Pozniej mialem zamiar wyrenderowac reszte no to sobie wzialem range od 10 do 500 (taka krotka animacja :P) wczytalem w irr ten plik z indexem 10 no i zaczela sie renderowac ciemnica. Znaczy obiekt bylo widac ale byl o wiele ciemniejszy. Gdy rendernalem z opcja liczenie dla kazdego frame'a irr od nowa wychodzilo poprawnie. Co robie nie tak?
Napisano 6 Wrzesień 200915 l A liczyłeś tą irr mapę z opcją "Multiframe incremental"? http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_imap2.htm
Napisano 6 Wrzesień 200915 l Autor ale to nie jest tak ze incremental jest tylko do sytuacji gdy lata sama kamera? wczoraj specjalnie jeszcze czytalem spota ale nie wiem moze sam sie juz pogubilem Edit: "Multiframe incremental - this mode is useful when rendering a sequence of frames (not necessarily consequtive) where only the camera moves around (so-called fly-through animations). V-Ray will compute a new full-image irradiance map for the first rendered frame; for all other frames V-Ray will try to reuse and refine the irradiance map that has been computed so far" ja najpierw liczylem Animation (prepass) a pozniej do wczytywanie irr Animation (rendering). Z tego co pisze na spocie to pierwsze jest do zapisu irr mapy na dysk a drugie do wczytywania przeliczonej wczesniej mapy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto