Temporal Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Ostatnio wzialem sie za animacje (a raczej za prosty ruch kamery i obrot obiektu :P) no i postanowilem sobie przeliczyc irr mapke do pliku a kolejnego dnia puscic sam render. No i zmieniam sobie w vray by czytalo teraz irr mape z dysku i renderuje sobie range od 0 do 10. Pozniej mialem zamiar wyrenderowac reszte no to sobie wzialem range od 10 do 500 (taka krotka animacja :P) wczytalem w irr ten plik z indexem 10 no i zaczela sie renderowac ciemnica. Znaczy obiekt bylo widac ale byl o wiele ciemniejszy. Gdy rendernalem z opcja liczenie dla kazdego frame'a irr od nowa wychodzilo poprawnie. Co robie nie tak?
Marcin Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 A liczyłeś tą irr mapę z opcją "Multiframe incremental"? http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_imap2.htm
Temporal Napisano 6 Wrzesień 2009 Autor Napisano 6 Wrzesień 2009 ale to nie jest tak ze incremental jest tylko do sytuacji gdy lata sama kamera? wczoraj specjalnie jeszcze czytalem spota ale nie wiem moze sam sie juz pogubilem Edit: "Multiframe incremental - this mode is useful when rendering a sequence of frames (not necessarily consequtive) where only the camera moves around (so-called fly-through animations). V-Ray will compute a new full-image irradiance map for the first rendered frame; for all other frames V-Ray will try to reuse and refine the irradiance map that has been computed so far" ja najpierw liczylem Animation (prepass) a pozniej do wczytywanie irr Animation (rendering). Z tego co pisze na spocie to pierwsze jest do zapisu irr mapy na dysk a drugie do wczytywania przeliczonej wczesniej mapy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się