mietafix Napisano 13 Wrzesień 2009 Share Napisano 13 Wrzesień 2009 Witam, mam problem z modelowaniem, zmienilem "cos" i teraz kiedy wybieram vertex lub dowolna inna rzecz, przesuwać, obrać czy skalować mogę tylko według pivota ustawionego prostopadle do powierzchni. Jak przywrócić do standartowego trybu gdzie pivot był ustawiony do swiata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Gosc Napisano 13 Wrzesień 2009 Share Napisano 13 Wrzesień 2009 to nie pivot, u gory na belce masz wybrana opcje local zamiast world czy screen, jak wybierzesz narzedzie przesuwania, na prawo masz system coordynat (combobox z lista do wyboru) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mietafix Napisano 13 Wrzesień 2009 Autor Share Napisano 13 Wrzesień 2009 thx, ja meczyles sie jzu z roznymi opcjami pivota a to tutaj sie krylo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się