Napisano 15 Wrzesień 200915 l Powiem wprost...W CSS jestem zielony. Jednak chcąc nie chcąc musiał zklecić w tym jakąś stonkę. Niby wszystko jest ładnie i bez błędów. Jednka zależnie od przeglądarki strona wyświetla się nie tak jak powinna. o_O Ktoś kapuje o co chodzi? Tak wygląda strona w oknie przeglądarki (IE) Tak powinna wyglądać i tak jest wyświetlana przez Dw... Jeśli ktos ma ochote mi pomóc to będę wdzięczny, podeslę w razie potrzeby pliki na maila z kodem i resztą... Pozdro...
Napisano 15 Wrzesień 200915 l Do menu używaj list, chyba że już tak robisz (czego jednak nie widać w Dw :) ) w kodzie html piszesz wtedy </pre> <ul> link 1 link 2 link 3 link 4 z kolei w css musisz opisać wygląd. Chcesz by wyświetlało się to w jednej linii, a każdy link miał odpowiednią szerokość i wysokość: ul, ul li{ display: block; //zamyka tekst w bloki, którym można nadawać rozmiar itp margin: 0; //usuwa marginesy padding: 0; //usuwa odstępy list-style: none; // usuwa kropeczkę przy linku } ul li { float: left; // wyrównuje wszystko do lewej w jednej linii } Teraz masz już menu w jednej linii, dalsza część to określenie wyglądu linków - rzecz najważniejsza : ul a:link, ul a:visited, ul a:active{ width: xx px; // (zamiast xx wpisujesz szerokość linku) height: xx px // (to samo co wyżej tylko dotyczy wysokości) text-align: center; // (wyrównuje linki do środka swoich bloków I jeszcze mała rada: jeśli ustawisz height na np 96px, a rozmiar linka wynosić będzie 12 px, to będzie przyklejony do góry bloku. żeby go sprowadzić na środek musisz do powyższego kodu dodać line-height: 96px; // (lub inną wartość identyczną do height) Mam nadzieję że choć troche pomogłem. Jeśli chodzi o menu w css polecam to. Pozdrawiam