Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Stworzylem kosci nogi dodalem o ile dobrze pamietam nazwe HI Solver czy jakos tak, problem w tym ze kosci podczas animacji wyginają sie we wszystkie strony tak jakby noga byla polamana bo przeciez nasze kolano wygina sie tylko do przodu i do tylu a nie na boki, wiec jak ograniczyc kinematyke odwrotną tylko do wybranej osi ??

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zanim dodasz IK Solver musisz sie upewnic ze kosci sa wlasciwie ustawione.

 

Wszystkie w chain musza miec taka sama orientacje, i zginac sie lekko w miejscu i kierunku gdzie maja sie zginac. Jak bedzie wiecej niz jeden kat na zgieciu to IK bedzie wyginac na nie wszystkie.

 

cholera..mam goraczke i nie wiem czy ktos cos z tego postu zrozumie.. jak cos to narusuje :)

 

Napisano

Zomo pisze dobrze... tak to własnie jest... jeśli przypiszezs selver do prostego kolana to soft nie wie w która stronę będzie się zginać... musisz mu troszkę pomóc i ugiąć kolano zanim przypiszesz kontroler. A na dokładkę możesz uzyc IK Limb....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności