Napisano 8 Kwiecień 200421 l Stworzylem kosci nogi dodalem o ile dobrze pamietam nazwe HI Solver czy jakos tak, problem w tym ze kosci podczas animacji wyginają sie we wszystkie strony tak jakby noga byla polamana bo przeciez nasze kolano wygina sie tylko do przodu i do tylu a nie na boki, wiec jak ograniczyc kinematyke odwrotną tylko do wybranej osi ??
Napisano 9 Kwiecień 200421 l Zanim dodasz IK Solver musisz sie upewnic ze kosci sa wlasciwie ustawione. Wszystkie w chain musza miec taka sama orientacje, i zginac sie lekko w miejscu i kierunku gdzie maja sie zginac. Jak bedzie wiecej niz jeden kat na zgieciu to IK bedzie wyginac na nie wszystkie. cholera..mam goraczke i nie wiem czy ktos cos z tego postu zrozumie.. jak cos to narusuje :)
Napisano 19 Kwiecień 200420 l Zomo pisze dobrze... tak to własnie jest... jeśli przypiszezs selver do prostego kolana to soft nie wie w która stronę będzie się zginać... musisz mu troszkę pomóc i ugiąć kolano zanim przypiszesz kontroler. A na dokładkę możesz uzyc IK Limb....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto