Bar_hunter Napisano 29 Grudzień 2002 Napisano 29 Grudzień 2002 CZe gdy tworze boxa przy kazdej scianie mam przekatna - kiedys tego nie mialem ale zrobilem reinstalke i ustawienia stracilem
KLICEK Napisano 29 Grudzień 2002 Napisano 29 Grudzień 2002 witam!!! W editable mesh zawsze masz przekotne chyba ze wejdziesz w edit Traingulary tam mozesz wlaczyc lub wylaczyc przekatne w editable poly nie masz przekatnych
Bar_hunter Napisano 29 Grudzień 2002 Autor Napisano 29 Grudzień 2002 Sorry Klicek ale nie moge znalezc - czy moglbys dokladniej okreslic wspolrzedne celu - max 4.2 jak cos Ci to da.
KLICEK Napisano 29 Grudzień 2002 Napisano 29 Grudzień 2002 zaczniejmy od tego jakim sposobem modelujesz editable mesh czy poly? Jezeli editable mesh to wejdz w edysje surface i ustaw auto edge na 24 i kliknij na auto wtedy znikna ci przekatne i bedziesz mial tylko obramowanie boxa ;-) mozesz tez zaznaczyc twoje przekatne i je ukryc jak tak bardzo ci przeszkadzaja :D
Bar_hunter Napisano 29 Grudzień 2002 Autor Napisano 29 Grudzień 2002 przed reinstalka mialem kazdy box vez przekatnych nie chce mi sie ustawiac tego za kazdym razym gdy stworze box ... [maruda ;))]
MareG Napisano 29 Grudzień 2002 Napisano 29 Grudzień 2002 wejdz w PREFERENCES / VIEWPORTS / CONFIGURE DRIVER (OGL) i wylacz (odznacz) opcje DISPLAY WIREFRAME OBJECTS USING TRINGLE STIPS, w przypadku Direct 3D chyba sie to inaczej nazywa ale tez da sie wylaczyc - D3D nie uzywam bo jest wolniejszy - po zatwierdzeniu zmian zobaczysz czworokatne fejsy - oczywiscie przekatne pozostana tylko nie beda widoczne... pozdr Marek
Bar_hunter Napisano 30 Grudzień 2002 Autor Napisano 30 Grudzień 2002 Dziala DZIEKUJE Nigdy Ci Tego nie wyba... ops to znaczy nie zapomne ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się