Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

witam!!!

 

 

W editable mesh zawsze masz przekotne chyba ze wejdziesz w edit Traingulary tam mozesz wlaczyc lub wylaczyc przekatne w editable poly nie masz przekatnych

Napisano

zaczniejmy od tego jakim sposobem modelujesz editable mesh czy poly?

 

Jezeli editable mesh to wejdz w edysje surface i ustaw auto edge na 24 i kliknij na auto wtedy znikna ci przekatne i bedziesz mial tylko obramowanie boxa ;-) mozesz tez zaznaczyc twoje przekatne i je ukryc jak tak bardzo ci przeszkadzaja :D

 

Napisano

wejdz w PREFERENCES / VIEWPORTS / CONFIGURE DRIVER (OGL) i wylacz (odznacz) opcje DISPLAY WIREFRAME OBJECTS USING TRINGLE STIPS, w przypadku Direct 3D chyba sie to inaczej nazywa ale tez da sie wylaczyc - D3D nie uzywam bo jest wolniejszy - po zatwierdzeniu zmian zobaczysz czworokatne fejsy - oczywiscie przekatne pozostana tylko nie beda widoczne...

 

pozdr

Marek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności