KLIK Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Którys raz robiąc render powiedzmy prysznica mam problem, że widoczne za szybą chromowane przedmioty na renderze wychodza czarne. Czy jest to kwestia materialu czy ustawień i co można z tym zrobic?
Gość Gosc Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 za mala liczba odbic i refrakcji, moze ustawiles parametry: Max Reflections / Max Refractions powieksz je albo masz za nisko ustawiony parametr: Max transparent layers
KLIK Napisano 25 Wrzesień 2009 Autor Napisano 25 Wrzesień 2009 reflection/reflaction max depth - 1 - na ile mozna dac, zeby nie wydłuzyc zbytnio czasu renderu?
Gość Gosc Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 reflection/reflaction max depth - 1 - na ile mozna dac, zeby nie wydłuzyc zbytnio czasu renderu? policz ile razy promien przechodzi przez szybe, rysunek schematyczny: *|| *|| *|| tak mniej wiecej to wyglada, gdzie * to chrom, | to warstwa szyby (jesli jest 2 warstwowa) i liczysz, promien leci od kamery, przechodzi przez pierwsza warstwe szyby +1, przechodzi przez 2 warstwe szyby +1, wracajac przechodzi znow przez warstwe szyby +1 i przez kolejna +1 = ustaw refrakcje na 4 i zobacz czy juz wszystko widac, z odbiciami jest inaczej, w chromie odbija sie pierwsza warstwa szyby +1, przechodzi i odbija sie kolejna warstwa szyby +1 i dalej promien leci i dolatuje do obiektow ktore powinno byc widac, wiec wystarczy ustawienie reflection na 2 ew 3 jesli z kolei odbijaja sie duze powierzchnie np jakies lustro
KLIK Napisano 25 Wrzesień 2009 Autor Napisano 25 Wrzesień 2009 Wow...tak to wyjasniles ze nawet ja rozumiem ,sprawdze niedlugo. oczywiście rep+ "You must spread some Reputation around before giving it to tjviking again."
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się