Napisano 25 Wrzesień 200915 l Którys raz robiąc render powiedzmy prysznica mam problem, że widoczne za szybą chromowane przedmioty na renderze wychodza czarne. Czy jest to kwestia materialu czy ustawień i co można z tym zrobic?
Napisano 25 Wrzesień 200915 l za mala liczba odbic i refrakcji, moze ustawiles parametry: Max Reflections / Max Refractions powieksz je albo masz za nisko ustawiony parametr: Max transparent layers
Napisano 25 Wrzesień 200915 l Autor reflection/reflaction max depth - 1 - na ile mozna dac, zeby nie wydłuzyc zbytnio czasu renderu?
Napisano 25 Wrzesień 200915 l reflection/reflaction max depth - 1 - na ile mozna dac, zeby nie wydłuzyc zbytnio czasu renderu? policz ile razy promien przechodzi przez szybe, rysunek schematyczny: *|| *|| *|| tak mniej wiecej to wyglada, gdzie * to chrom, | to warstwa szyby (jesli jest 2 warstwowa) i liczysz, promien leci od kamery, przechodzi przez pierwsza warstwe szyby +1, przechodzi przez 2 warstwe szyby +1, wracajac przechodzi znow przez warstwe szyby +1 i przez kolejna +1 = ustaw refrakcje na 4 i zobacz czy juz wszystko widac, z odbiciami jest inaczej, w chromie odbija sie pierwsza warstwa szyby +1, przechodzi i odbija sie kolejna warstwa szyby +1 i dalej promien leci i dolatuje do obiektow ktore powinno byc widac, wiec wystarczy ustawienie reflection na 2 ew 3 jesli z kolei odbijaja sie duze powierzchnie np jakies lustro
Napisano 25 Wrzesień 200915 l Autor Wow...tak to wyjasniles ze nawet ja rozumiem ,sprawdze niedlugo. oczywiście rep+ "You must spread some Reputation around before giving it to tjviking again."
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto